Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki spółki odpowiadającej za Audiotekę, Pilot WP oraz Open FM  |  Podkarpacie wybierze agencję  |  Producent "Jednego z dziesięciu" dla TVP ze spadkiem  |  MWE Networks  |  Powrót do Polskiego Radia  |  Wydawca i doradca w Wydawnictwie Znak  |  Radio Rekord  |  "Ślub od pierwszego wejrzenia" w TVN  |  PGE z kampanią  |  Enea  |  Marka Femannose  |  Unique One organizuje  |  Widownia ceremonii otwarcia igrzysk w Paryżu w kanałach NBC  |  Warner Bros. Discovery pozywa NBA  |  Disney+ z największym przyrostem subskrypcji  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: You Tube

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 17, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W kwietniu najpopularniejszą reklamą na YouTube w Polsce był spot Tymbarku

Spot kanału "Studio Tymbark" (fot. youtube.com)

Najpopularniejszą reklamą na YouTube w Polsce w kwietniu br. były spoty kanału marki Tymbark "Studio Tymbark" (Grupa Maspex), które prowadzili znani youtuberzy - wynika z rankingu YouTube Ads Leaderboard.

Najczęściej wyświetlaną reklamą w kwietniu wśród polskich użytkowników YouTube był spot zamieszczony na kanale "Studio Tymbark", w którym youtuberzy (Jan Dąbrowski, Banshee, SKKF) robią primaaprilisowy żart (do wczoraj film miał 565,9 tys. wyświetleń). Drugie miejsce w zestawieniu zajął spot informujący o starcie kanału "Studio Tymbark" (374,04 tys. wyświetleń). Trzecią i czwartą pozycję zajęły spoty kampanii Mafia w Sieci, przygotowane w ramach akcji charytatywnej Allegro. Pierwszy z nich pt. "Więzienna micha" obejrzano 522,1 tys. razy, drugi "Łydka jak drewutnia" - 296,5 tys. razy. Dalej jest spot operatora Nju Mobile z animowanymi siatkarzami (226,4 tys. wyświetleń).

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany na podstawie liczby obejrzeń w Polsce i procentowego udziału odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych.

(DR, 17.05.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.