Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Komentatorzy "Szkła kontaktowego" TVN 24 w TVP  |  Repropol tworzy listę wydawców  |  Partnersi i Fabryka Komunikacji Społecznej w przetargu  |  Cennik TVP na kwiecień  |  Widownia "Tańca z gwiazdami" Polsatu  |  Oglądalność seriali "Zatoka szpiegów", "Krew z krwi" i "Pan Mama"  |  Nowość Polsat Play  |  Pakiety Canal+ ponownie w ofercie  |  Serial Polsatu "Teściowie"  |  Red Carpet Media Group nie współpracuje już z dystrybutorem  |  Powstanie polska wersja programu Netflixa  |  Zestawienie serwisów plotkarskich  |  Miesięczniki dla dzieci i młodzieży  |  Bauer wydał numer specjalny  |  Piaseczny w kampanii Radia Złote Przeboje  |  Animex Foods  |  OS3 przygotowała spoty  |  Salestube  |  Serwisy streamingowe na celowniku Turcji  |  Wielka Brytania będzie karać media społecznościowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PERSONALIA

Dodano: Sierpień 04, 2005

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Sroka w ”Gazecie Prawnej” rzuci wyzwanie konkurencji

Od 1 sierpnia Jarosław Sroka jako zastępca redaktora naczelnego ”Gazety Prawnej” (Grupa Wydawnicza Infor SA) odpowiada za dział ekonomiczny tego dziennika.

Sroka był ostatnio (od października 2004 roku do końca stycznia br.) naczelnym tygodnika ”Newsweek Polska” (Axel Springer Polska). Złożył rezygnację, a jej oficjalny powód to rozbieżności co do koncepcji rozwoju tytułu między nim a Tomaszem Wróblewskim, dyrektorem wydawniczym „Newsweeka” (wcześniej oraz obecnie – redaktorem naczelnym) i miesięcznika „Forbes Polska”. Wcześniej przez kilka lat Sroka kierował ”Pulsem Biznesu” (Bonnier Business Polska). Jego przyjście do ”Gazety Prawnej” (zapowiadaliśmy je już pod koniec czerwca) związane jest z gruntownymi zmianami, jakie ma przejść wkrótce dział gospodarczy, a do końca roku również cały dziennik. Sroka na razie nie zdradza żadnych szczegółów. – Na pewno dział gospodarczy stanie się drugim filarem, na którym będzie opierała się ”Gazeta Prawna”. Ma ona być pełnokrwistą, konkurencyjną, rzetelną i aktualną gazetą gospodarczą – powiedział ”Presserwisowi”. Z naszych informacji wynika, że część ekonomiczna, ukazująca się w osobnym grzbiecie jako ”Gazeta Gospodarcza”, ma zwiększyć objętość (obecnie liczy 12 stron) i być kompletnym źródłem informacji na temat gospodarki – z analizami, komentarzami, dodatkami tematycznymi. W ten sposób wydawca chce zmienić wizerunek gazety z poradnikowej (ze względu na charakter działu prawnego) na opiniotwórczą, skierowaną także do menedżerów najwyższego szczebla. Dzięki temu – jak się dowiedzieliśmy – zamierza konkurować na rynku z ”Pulsem Biznesu” i „Rzeczpospolitą”. Średnia sprzedaż ”Gazety Prawnej” w maju br. wyniosła 82 241 egz. (dane ZKDP).

(MF, 04.08.2005)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.