Eksperci o sprzedaży Polska Press  |  Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci o sprzedaży Polska Press  |  Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci o sprzedaży Polska Press  |  Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: ODPOWIEDZIALNY BIZNES

Provident Polska - Nauczyć młodych zarządzać hajsem

Jesteśmy instytucją finansową, która odpowiedzialnie podchodzi do swojego biznesu

Pod tytułem „Co z tym hajsem?” kryje się projekt z zakresu edukacji finansowej skierowany do młodych ludzi. Edukacji nietypowej, bo poprzez bloga. Formę taką przyjęliśmy, bo zależało nam na dotarciu do młodego czytelnika oraz wciągnięciu go do dyskusji o tym, jak rozsądnie zarządzać swoimi pieniędzmi.

Naszym celem jest zwiększenie świadomości młodych ludzi na temat tego, jak rozsądnie wydawać pieniądze, jak je oszczędzać, jak gospodarować budżetem. Wychodzimy bowiem z założenia, że wczesne ukształtowanie dobrych nawyków w zakresie zarządzania finansami będzie procentować. Dlatego chcemy inspirować młodzież do dzielenia się swoimi doświadczeniami z rówieśnikami, zadawania pytań, a także zauważania ewentualnych błędów i wyciągania z nich wniosków.

Organizatorem projektu jest Provident Polska, ale do współpracy przy tworzeniu bloga Coztymhajsem.pl zaprosiliśmy troje młodych ludzi, którzy dzielą się z czytelnikami swoimi doświadczeniami z pieniędzmi. Zostali oni wyłonieni w konkursie zorganizowanym przez Providenta, w którym jurorami zostali znani blogerzy: Jakub Prószyński z Pijarukoksu.pl, Tomasz Lach z Zajadam.pl oraz Patryk Siedliński z Ohmydeer.pl.

Blog wystartował we wrześniu 2016 roku i szybko zdobył grono wiernych czytelników. Odwiedza go kilka tysięcy internautów miesięcznie, a na facebookowym profilu bloga finansowe przygody trójki autorów śledzi już ponad 2,8 tys. osób.

Aby czytelnicy mogli korzystać z wciąż nowych doświadczeń i inspiracji, od lipca bloga będą prowadzić nowi autorzy. Tym razem wybrali ich: Anna i Marcin Nowakowie z Gdziewyjechac.pl, Monika Pryśko z Tekstualna.pl i Matt Olech, który prowadzi bloga Mattolech.pl oraz dwa kanały na YouTube – Matt Olech i Matt Rozkminia. „Co z tym hajsem?” to jeden z wielu projektów Providenta z obszaru CSR. Jest on dla nas szczególnie istotny, gdyż jesteśmy instytucją finansową, która odpowiedzialnie podchodzi do swojego biznesu i właśnie tak chce być postrzegana. Widzimy potrzebę edukacji młodych w dziedzinie finansów i staramy się to robić jak najskuteczniej – mówiąc do młodych ich językiem, używając środków komunikacji, które najlepiej do nich trafiają.

Regularnie przeprowadzamy badania, które pomagają nam zdiagnozować obszary, w których nasze działania mogą być najbardziej przydatne. Z naszych badań wynika m.in., że aż 54 proc. młodych, w wieku 15–24 lata, ma problemy z planowaniem swoich wydatków, a prawie jedna czwarta nie potrafi wygospodarować pieniędzy na ważne cele. To pokazuje nam, że w zakresie edukacji finansowej młodych ludzi jest jeszcze wiele do zrobienia, nasze działania są więc ważne i potrzebne.

Efekty

120 postów o swoich doświadczeniach z pieniędzmi umieścili blogerzy na Coztymhajsem.pl

2,8 tys. osób śledzi finansowe przygody autorów Coztymhajsem.pl na profilu na Facebooku

Kontakt

Agnieszka Krajnik, koordynator ds. CSR
e-mail: agnieszka.krajnik@provident.pl

Małgorzata Domaszewicz, kierownik ds. CSR
e-mail: malgorzata.domaszewicz@provident.pl

www.providentpolska.pl

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.