Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Maciej Świrski broni się przed Trybunałem Stanu  |  Litewska sieć supermarketów poszukuje agencji  |  Nowe pozycje w ramówce RMF FM  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Stopklatka i Kino Polska kontynuują programy kabaretowe  |  Radio Katowice pomoże powodzianom  |  Przejście z Arskom do Grupy Iberion  |  Nowy talk-show TVN Style  |  Kierownik muzyczny Radia Kraków Kultura pełnomocnikiem prezydenta  |  Termin startu radia Rock FM Leszka Kozioła  |  "Rap 20" nowym podcastem Eski  |  Cykl wideo miesięcznika "Elle"  |  Poznańska Telewizja WTK z serią true crime  |  Drugi sezon talk-show "Raptowne rozmowy" w kanale Mixtape  |  Bezpłatne szkolenie dla dziennikarzy mediów lokalnych  |  Oshee wybiera agencję  |  Zespół kreacji H2O Creative  |  Verso Media  |  Meta musi ograniczyć wykorzystywanie danych  |  Google przestanie linkować do artykułów w Nowej Zelandii, jeśli będzie musieć płacić za treści  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2023

PARTNER OF PROMOTION

PREZES PARTNER OF PROMOTION: Paweł Trochimiuk

Prezes: Paweł Trochimiuk

Adres i kontakt:
ul. Belgradzka 8/01,
02-793 Warszawa
tel.: +48 22 858 74 58
[email protected]

Press

Zakres usług:
• public relations (full-service)

Nasi klienci w 2022 roku:
• Procter & Gamble (m.in.: Pantene, Head&Shoulders, Herbal Essences) • Ghelamco Poland • Conperio • Fundacja Maraton Warszawski • Port Czystej Energii • Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego • Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej • Krajowa Rada Drobiarstwa • Izba Gospodarcza

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• Stowarzyszenie Agencji Public Relations

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 50 223  
2021 r.: 50 500

Zysk netto w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 1 219
2021 r.: 973

Fee income w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 29 112
2021 r.: 28 200

Zatrudnienie ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 55; 2021 r.: 52

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2022 roku:
• 4 statuetki w PR Wings, Najwyższa Jakość Roku

Sukcesy firmy w 2022 roku:
• Utrzymanie pozycji nr 1 wśród agencji PR w Polsce pod kątem przychodów oraz znaczące zwiększenie skali działań dla klientów komercyjnych – w tym m.in. rozpoczęcie trzech nowych projektów promujących polską żywność na rynkach międzynarodowych oraz dwóch kampanii dotyczących bezpieczeństwa na terenach kolejowych.

INFORMACJE DODATKOWE

PROFIL AGENCJI

Partner of Promotion działa na polskim rynku od 29 lat – jesteśmy jednym z współtwórców i założycieli sektora doradztwa public relations w Polsce. Od 16 lat pozostajemy niezmiennie #1 w niezależnych rankingach agencji PR.

Jesteśmy agencją ze 100-proc. polskim kapitałem – właścicielem i prezesem zarządu firmy jest Paweł Trochimiuk. Oferujemy kompleksowe usługi public relations (full-service) w zakresie wszystkich obszarów działań PR: od komunikacji produktowej, przez korporacyjną i doradztwo kryzysowe, aż po realizację działań z obszaru digital PR, komunikacji PR oraz komunikacji wewnętrznej.

Realizujemy nasze projekty zarówno w Polsce, jak i za granicą – od Japonii i Chin, przez kraje arabskie i afrykańskie, aż po kampanie realizowane w Stanach Zjednoczonych i Kanadzie. W 2022 roku zrealizowaliśmy m.in. wyjątkowy projekt promujący obecność Polski podczas EXPO.2020 Dubai oraz efektywną kampanię dla marki Pantene, komunikując pierwszego na polskim rynku mężczyznę, ambasadora marki – Michała Szpaka.

Mocny filar w naszych działaniach stanowią kampanie społeczne oraz edukacyjne – odpowiadamy m.in. za realizację działań edukacyjnych dotyczących bezpieczeństwa na terenach kolejowych, skierowanych zarówno do dzieci i młodzieży, jak i do dorosłych oraz edukację Polaków – prowadzonych dla Urzędu Transportu Kolejowego oraz PKP Polskie Linie Kolejowe.

Budowanie długoterminowych relacji opartych na wzajemnym zadowoleniu z usług jest obszarem, który mocno wyróżnia nas na rynku. Od ponad 15 lat obsługujemy m.in. marki Procter & Gamble, inwestycje Ghelamco Poland, w tym obecnie m.in. The Bridge oraz Vibe. Od kilkunastu lat prowadzimy także różne projekty edukacyjne oraz kampanie B2B dla Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Związku Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.

Partner of Promotion jest agencją full-service – zatrudniamy ekspertów praktycznie ze wszystkich obszarów gospodarki, począwszy od life-style, sektora spożywczego, nieruchomości – poprzez motoryzację i transport, FCMG, ochronę zdrowia – aż po branże wysokospecjalistyczne, jak finanse, nowe technologie, sektor IT oraz energetyka. W gronie specjalistów zatrudnionych w agencji są osoby z doświadczeniem w dyplomacji, handlu zagranicznym, kompleksowej komunikacji marketingowej, komunikacji wewnętrznej oraz oczywiście – komunikacji produktowej oraz digitalowej.

Efektywność działań PR jest elementem, do którego nasi specjaliści przykładają bardzo dużą wagę. Ten obszar wysokiej jakości naszych usług potwierdzają m.in. nagrody w polskich i międzynarodowych projektach, a także najwyższe noty, które otrzymujemy od naszych klientów. W 2022 wysoką efektywność działań konsultantów agencji doceniło m.in. jury konkursu PR Wings – przyznając nam zwycięstwo w aż 4 kategoriach.

Od niemal 30 lat jesteśmy doradcą strategicznym dla naszych klientów w budowaniu i realizacji strategii działań public relations oraz twórcą i wykonawcą projektów o charakterze kryzysowym. Po więcej informacji zapraszamy na naszą stronę internetową www.partnersi.com.pl oraz profil na LinkedIn.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.