Wydanie: PR CHECK 2023
GARDEN OF WORDS
IWONA MICHALCZYK, CEO
Komunikacyjne kompetencje Garden of Words Group nieustannie się rozwijają. Pielęgnując nowe umiejętności, agencja sprawia, że owoce sukcesu zbierają nie tylko obsługiwane przez nią marki, lecz także ludzie korzystający z ich produktów. Potwierdzają to efektywnie zrealizowane i doceniane projekty oraz zauważalne akcje społeczne. Fundamenty agencji wyrosły na znajomości klasycznego PR-u, którego paradygmat dziś już nie wystarcza. W ogrodzie kompetencji Grupy znajdują się również takie umiejętności jak PR korporacyjny, public affairs i obsługa kryzysowa. Ta ostatnia zasadza się nie tylko w tworzeniu manuali, prowadzeniu szkoleń czy obsłudze aktualnych sytuacji. GoW wie, jak zaszczepiać marce społeczną wrażliwość, świadomość i odpowiednie formy reakcji. To dziś najlepsze metody prowadzenia efektywnych działań. Silnie zakorzenioną kompetencją GoW jest także obsługa w zakresie employer brandingu. Z analitycznych umiejętności strategów agencji rodzą się precyzyjne wytyczne. W ten sposób, wszystkie pomysły zespołów projektowych i działu kreacji wyrastają z rzetelnych insightów, trafnych syntez, analiz trendów i konkurencji.
KOMUNIKACJA ZINTEGROWANA KLUCZEM DO SUKCESU
– Naszą strategią jest działanie w zakresie komunikacji zintegrowanej. W niej PR przenika się z marketingiem, tworząc w ten sposób wielowymiarowe i przede wszystkim skuteczne kampanie – mówi Iwona Michalczyk, dyrektor zarządzająca GoW. – Istotnym czynnikiem jest też zwracający uwagę kontent. Nie tylko to, co mówimy, ale jak mówimy. Dlatego cały czas rozwijamy w naszych strukturach dział kreacji, który bazując na strategii, ubiera we właściwe słowa i obrazy wyróżniające marki idee. Łącząc zintegrowane podejście z kreatywnym działaniem, tworzymy spójną i zapadającą w pamięć komunikację, która przekłada się na sukces widoczny również w postaci twardych danych.
PR W NOWYM ZNACZENIU
– Przykładem na to, jak w czasach transformacji PR-u można wychodzić poza schematy i dzięki niestandardowemu podejściu osiągnąć sukces, jest nasza kampania dla BBC Earth, promująca program „Zjawiskowa Ziemia”. Zorganizowana multisensoryczna wystawa, podczas której można było z bliska poczuć siłę zjawisk przyrodniczych, w ciągu weekendu przyciągnęła aż 6 tys. gości, a o wydarzeniu informowały największe media – opowiada Żanetta Madaj, PR & reputation managment director. – Skuteczność tych działań pokazuje, że dzisiejsi odbiorcy potrzebują wrażeń i możliwości doświadczania, czytanie informacji na dany temat staje się niewystarczające.
Adres i kontakt:
ul. Hrubieszowska 6A
01-209 Warszawa
tel. +48 799 010 745
[email protected]
Zespół zarządzający:
• Iwona Michalczyk, CEO
• Katarzyna Pawlikowska-Poleszak, członkini zarządu
• Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka, członkini zarządu
• Szymon Świerczek, dyrektor finansowy
Zakres usług:
• Komunikacja zintegrowana
• Strategie komunikacji
• PR produktowy
• PR korporacyjny
• CSR/ESG
• Komunikacja kryzysowa
• Public affairs
• Employer branding
• Media relations
• Szkolenia medialne
• Strategie marek
• Platformy komunikacyjne
• Kreacja
• Digital i social media
• Influence marketing
• Eventy on-/off-line
• Trade marketing
Nasi klienci w 2022 roku:
• Mars Polska
• Biedronka
• IKEA
• Allegro
• MediaMarkt
• Honda
• Grohe
• BNP Paribas
• Avon
• Half Price
• Fundacja Biedronki
• Fundacja Orange
• BBC
FINANSE (w tys. zł)
Przychody ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 14 356
2021 r.: 13 393
Fee income w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 7 678
2021 r.: 7 509
Zatrudnienie ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 47; 2021 r.: 46
NAGRODY
Za działalność Agencja otrzymała w sumie 44 nagrody, z czego 5 w samym 2022 roku:
Złote Spinacze:
• Kategoria: Kampanie społeczne (Srebro)/Klient: Avon „Rachunek przemocy”
• Kategoria: Finanse (Srebro)/Klient: Bank BNP Paribas/Projekt: Kampania edukacyjna „Misja Kieszonkowe”
• Kategoria: Uroda, higiena, wellness (Złoto)/ Klient: Avon „Rachunek przemocy”
PR Wings:
• Kategoria: Nagroda specjalna SAPR / Klient: Avon „Rachunek przemocy”
Golden Arrow:
• Kategoria: CSR - Działania CSR firm i marek / Klient: Avon „Rachunek przemocy”
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter