Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy spodziewają się trudnych rozmów z big techami  |  Agencja OneMulti złożyła wniosek  |  Widownia serialu TVP 1 "Komisarz Alex"  |  Spółka Eutelsat Polska  |  TTV kontynuuje "Kanapowców" i "Back to school"  |  TVN WBD przygotowuje ponad 20 produkcji  |  Nowy serial TV 4  |  Wieczorne audycje sylwestrowe w rozgłośniach Grupy ZPR Media  |  Zmiany w serwisach gazet Polska Press  |  Oglądalność "Lego masters" w TVN  |  Zestawienie miesięczników rolniczych  |  Dane Zrzutki.pl o wsparciu finansowym  |  PAIH poszukuje  |  Łódzkie potrzebuje agencji  |  Branża samochodów osobowych zwiększyła wydatki  |  Debiut NFL na Netflixie przyciągnął średnio 24 mln widzów  |  Trump wzywa amerykański Sąd Najwyższy do wstrzymania blokady TikToka  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2023

SOLSKI COMMUNICATIONS

Prezes: Ryszard Solski

Adres i kontakt:
pl. S. Małachowskiego 2,
00-066 Warszawa;
tel.: +48602242004,
e-mail:[email protected];
www.solskipr.pl

Zakres usług:
• public relations • public affairs • digital communications

Przynależność do grupy:
Stowarzyszona ze światową agencją Burson, Cohn & Wolfe (BCW)

Nasi klienci w 2022 roku:
• Ambasada Norwegii • Auchan • Avaya • Autodesk • Bayer • CMC Markets • Colgate-Palmolive • Develey • Fundacja Polska Bezgotówkowa • Grycan • Henkel • Lavazza • Mastercard • mBank • Raytheon • RedHat • Sanofi • UPS • Warimpex • Watson Marlow

Organizacje branżowe, do których firma należy: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 10 481
2021 r.: 8 797

Zysk netto w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 1 062
2021 r.: 1 085

Fee income w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 9 259
2021 r.: 8 004

Zatrudnienie ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 26
2021 r.: 26

OSIĄGNIĘCIA

Sukcesy firmy w 2022 roku:
Po raz czwarty Agencja otrzymała najwyższe oceny ze strony klientów w 4. dorocznym badaniu Kantar Polska i po raz drugi wyróżnienie magazynu „Media i Marketing Polska”. Ponadto pozyskała nowych klientów: RedHat i ServiceNow, zrealizowała launch Shopee w Polsce; rozpoczęła również współpracę public affairs z BCW Washington. Skutecznie wprowadziła też system pracy hybrydowej (1 dzień w tygodniu w biurze).

INFORMACJE DODATKOWE

Solski Communications powstała w 2008 roku i od lat należy do ścisłej czołówki firm PR w Polsce. Główne obszary naszych kompetencji to opracowywanie i realizacja strategii komunikacji, szkolenia mediowe i kryzysowe, relacje z mediami i influencerami, content marketing, komunikacja w mediach społecznościowych, public affairs, CSR. Doświadczenie branżowe obejmuje m.in. sektory finansów, FMCG, przemysłu, lotnictwa i obronności, informatyki, rolnictwa, budownictwa, logistyki, handlu detalicznego i e-commerce, ochrony zdrowia.

Cechą wyróżniającą jest stabilność i doświadczenie zespołu: połowa naszego zespołu jest związana z agencją od ponad 10 lat. Inną – stabilność portfela klientów, z których wielu współpracuje z nami od lat, czasami od początku naszego działania.

Reprezentujemy w Polsce jedną z największych światowych firm public relations i public affairs Burson Cohn & Wolfe (www.bcw-global.com), Stowarzyszenie z BCW pozwala nam realizować w Polsce interesujące projekty międzynarodowe, a jednocześnie oferować polskim klientom usługi praktycznie na całym świecie.

W czterech dorocznych badaniach satysfakcji klientów (2019–2022) przeprowadzonych przez renomowany dom badawczy Kantar, otrzymaliśmy najwyższe na rynku oceny i dwa wyróżnienia czasopisma „Media & Marketing Polska”. Byliśmy także dwukrotnie nominowani do tytułu „Najlepszej Agencji PR Europy Środkowowschodniej” w prestiżowym europejskim konkursie SABRE. Jesteśmy laureatem nagród „Diamenty Forbesa” i „Gazeli Biznesu” dziennika „Puls Biznesu”. Ryszard Solski jest także laureatem konkursów PRoton, tytułów „Gwiazda PR” i „Łeb PR”.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.