Wydanie: PR CHECK 2023
CLUE PR
Prezes: Alicja Wysocka-Świtała, Karol Świtała (partnerzy zarządzający)
Adres i kontakt:
www.cluepr.pl
e-mail: [email protected]
tel.:+48 786 813 703
Zakres usług:
• PR korporacyjny
• PR technologii
• brand PR
• komunikacja kryzysowa
• CSR
• influencer marketing i content marketing
Nasi klienci w 2022 roku:
• TUiR Warta
• PayPa
• UBS Bank
• Neonet
• Krajowa Izba Rozliczeniowa
• LEGO
• Benefit Systems
Organizacje branżowe, do których firma należy:
• Związek Firm Public Relations
FINANSE (w tys. zł)
Przychody ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 6 947
2021 r.: 5 311
Fee income w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 4 676
2021 r.: 3 938
Zatrudnienie ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 32
2021 r.: 33
OSIĄGNIĘCIA
Nagrody za projekty PR w konkursach w 2022 roku:
• IPRA Golden World Award 2022: – Nagroda główna w kategorii „Media relations” za autorski raport „Bariery do kariery”, Nagroda główna w kategorii „Publications” za kampanię „Dziewczynki mogą wszystko” dla LEGO
• European Excellence Awards 2022: – Nagroda za „Dziewczynki mogą wszystko” dla LEGO – Nominacja za raport własny agencji „Przywódczynie 3.0
• Bronze Stevie Awards w kategorii Diversity, Equity & Inclusion: za kampanię „Dziewczynki mogą wszystko” dla LEGO
Sukcesy firmy w 2022 roku:
Agencja Clue PR znalazła się na 6. miejscu w top 15 najbardziej kreatywnych agencji ze świata w Global Creativity Index 2022 PRovoke Media, który wyróżnia agencje z największą liczbą nagród międzynarodowych w danym roku. Był to najważniejszy dowód na to, że konsekwentna realizacja kampanii opartych na spójnej strategii i świeżym storytellingu jest mocną stroną Clue PR, docenianą za granicą. W agencji został rozwinięty dział Content House, pracujący nad unikalnym contentem, insightami rynkowymi i nowym formatami dla klientów. Ponadto zostają wdrażane rozwiązania AI, ponieważ Clue PR od lat stawia na innowacyjność i testowanie nowych narzędzi komunikacyjnych. Rokrocznie agencja realizuje raporty na ważne społeczne i równościowe tematy. W 2022 roku zrealizowała raport „Generacja Z wchodzi do gry” na temat korzystania z mediów przez młodych, który został bardzo szeroko nagłośniony w mediach. Agencja pozyskała w 2022 roku kilka znaczących budżetów, m.in. Superbet, Dynatrace i BlaBla Car oraz utrzymała stałe portfolio klientów, a także rozszerzyła hub na kolejne kraje w regionie CEE – obecnie ma afiliowane agencje na 15 rynkach i rozwija biuro w Budapeszcie.
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter