Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: RYNEK DOMóW PRODUKCYJNYCH 2017

Dom produkcyjny SVG Studio

Michał Kurowski, dyrektor zarządzający

Kontakt do Domu produkcyjnego SVG Studio

Adres: ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
Strona: www.svgstudio.pl

Dom produkcyjny SVG Studio - to warto wiedzieć

Rok powstania: 2011
Właściciele: Doradztwo Mediowe Sp. z o.o.
Liczba pracowników: 19
Liczba dni zdjęciowych w 2016 roku: 85

O pracy w Domu produkcyjnym SVG Studio opowiada Michał Kurowski, dyrektor zarządzający

Zaufali nam: Apotex, Avon, Faurecia, Lubawa, Muzeum Narodowe w Arkadii i Nieborowie, Netto, Grupa Azoty, Polska Izba Mleka, SVG Audio: Ikea, UPC, Eurobank, Zero2 Audi Polska, BMW, Orange, Pizza Hut, Meble Kler, Škoda, T-Mobile, Deutsche Bank.

Nasze produkcje: spot „D-Stress”, spot „Lubawa”, spot Radia Złote Przeboje „Muzyka daje radość – konkurs”, spot Radia Pogoda „Najpiękniejsze wspomnienia”, seria filmów „Kobiety w mundurach”, seria filmów „Pokolenie mistrzów”,  magazyn „P.I.W.O” (Metro TV), program „Złote Przeboje na Dzień Dobry” (Metro TV).

Nagrody dla naszych produkcji: „Kobiety w mundurach” – Najlepszy Film Dokumentalny – Międzynarodowy Festiwal Filmów Lotniczych Flyfilm Festiwal 2016.
„Picking up the pieces” Best Short Documentary, Jury and Audience Award, Intendence Film Festival 2015.

Inne informacje: SVG Audio – reklama radiowa, udźwiękowianie reklam TV, udźwiękowianie surround 5.1, dubbingi, SVG Placement – niestandardowe kampanie i lokowanie produktu w TV, NET, FM.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.