Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: RYNEK DOMóW PRODUKCYJNYCH 2017

Dom produkcyjny Graffiti Films

Szymon Gruszecki, dyrektor generalny

Kontakt do Domu produkcyjnego Graffiti Films

Adres: ul. Kołobrzeska 12, 02-923 Warszawa
Telefon: 22 858 74 88,  604 404 361, 606 970 097
Mail: [email protected]
Strona: www.graffitifilms.pl

Dom produkcyjny Graffiti Films - to warto wiedzieć

Rok powstania: 1995
Właściciel: Jerzy Janicki
Liczba pracowników: 10
Liczba dni zdjęciowych w 2016 roku: ok. 47

O pracy w Domu produkcyjnym Graffiti Films opowiada Szymon Gruszecki, dyrektor generalny

Zaufali nam: Publicis, Brasil, VML, Agencja Warszawa, White Paper, Ars Thanea, Syzygy,  JWT, BBDO, Leo Burnett, DDB, Red 8, Grey, Ambasada, Nestlé, Pepsi, Idea Bank, MBank, T-Mobile, Plus, Orange, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Ikea, P&G, Vox, Lotte, MSZ, POT, TUI, PKO, PZU.

Pracowali dla nas:  m.in. Valerie Clement, Marcin Serafin, Konqubinat, Maciek Kowalczuk, Arni Olafur Asgeirsson, Tadeusz Śliwa, Paweł Borowski, Państwo Rodzeństwo, Marek Dawid, Łukasz Kośmicki.

Nasze produkcje:  ponad 1200. 

Nagrody dla naszych produkcji: Kreatury, KTR – Dom Produkcyjny Roku, Złote Orły.

Inne informacje: Jesteśmy domem produkcyjnym z ponad 22-letnim doświadczeniem, więc możemy śmiało powiedzieć, że nic w tej branży nie jest nam obce. W tym dynamicznie zmieniającym się rynku staramy się nadal reprezentować klasyczne podejście do wysokobudżetowej produkcji reklamowej, gdzie jakość i rzetelność stoją na pierwszym miejscu. Z drugiej strony stawiamy na młody zespół i coraz to nowe wyzwania ze świata digitalu. Cenimy sobie ciepłą, rodzinną atmosferę, pracę zespołową, przekazywanie wiedzy.  Zapraszam do współpracy – wpadnijcie na kawę albo pobawić się z naszymi psami.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.