Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: RYNEK DOMóW PRODUKCYJNYCH 2017

Dom produkcyjny SVG Studio

Michał Kurowski, dyrektor zarządzający

Kontakt do Domu produkcyjnego SVG Studio

Adres: ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa
Strona: www.svgstudio.pl

Dom produkcyjny SVG Studio - to warto wiedzieć

Rok powstania: 2011
Właściciele: Doradztwo Mediowe Sp. z o.o.
Liczba pracowników: 19
Liczba dni zdjęciowych w 2016 roku: 85

O pracy w Domu produkcyjnym SVG Studio opowiada Michał Kurowski, dyrektor zarządzający

Zaufali nam: Apotex, Avon, Faurecia, Lubawa, Muzeum Narodowe w Arkadii i Nieborowie, Netto, Grupa Azoty, Polska Izba Mleka, SVG Audio: Ikea, UPC, Eurobank, Zero2 Audi Polska, BMW, Orange, Pizza Hut, Meble Kler, Škoda, T-Mobile, Deutsche Bank.

Nasze produkcje: spot „D-Stress”, spot „Lubawa”, spot Radia Złote Przeboje „Muzyka daje radość – konkurs”, spot Radia Pogoda „Najpiękniejsze wspomnienia”, seria filmów „Kobiety w mundurach”, seria filmów „Pokolenie mistrzów”,  magazyn „P.I.W.O” (Metro TV), program „Złote Przeboje na Dzień Dobry” (Metro TV).

Nagrody dla naszych produkcji: „Kobiety w mundurach” – Najlepszy Film Dokumentalny – Międzynarodowy Festiwal Filmów Lotniczych Flyfilm Festiwal 2016.
„Picking up the pieces” Best Short Documentary, Jury and Audience Award, Intendence Film Festival 2015.

Inne informacje: SVG Audio – reklama radiowa, udźwiękowianie reklam TV, udźwiękowianie surround 5.1, dubbingi, SVG Placement – niestandardowe kampanie i lokowanie produktu w TV, NET, FM.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.