Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: RYNEK DOMóW PRODUKCYJNYCH 2017

Dom produkcyjny Watchout Productions

Piotr Woźniak-Starak

Kontakt do Domu produkcyjnego Watchout Productions sp. z o.o.

Mail: [email protected]
Telefon: 693 054 516
Strona: www.watchoutproductions.pl

Dom produkcyjny Watchout Productions sp. z o.o. - to warto wiedzieć

Rok powstania: 2007
Właściciele: Piotr Woźniak-Starak, Krzysztof Terej
Liczba pracowników: 8
Liczba dni zdjęciowych w 2016 roku: 71

O pracy Domu produkcyjnego Watchout Productions sp. z o.o. opowiada Piotr Woźniak-Starak

Zaufali nam: Polpharma, RedBull, Ursus, Dax, Herbapol, Come On, Bet Click, Expekt, Hemopharm, Opus B, Ogilvy & Mather, Cut The Mustard, Lvov.

Pracowali dla nas: Xawery Żuławski, Łukasz Palkowski, Jan Komasa, Maria Sadowska, Julia Kolberger, Łukasz Kośmicki, Marek Dawid, Kuba Michalczuk, Dobromił Sudak, Piotr Sobociński, Michał Sobociński, Jan Holoubek, Piotr Uznański.

Nasze produkcje: „Bogowie”, „Sztuka kochania”, „Mazurek”.

Nagrody dla naszych produkcji:  

Festiwal Filmowy w Gdyni 2014: Grand Prix – Złote Lwy (najlepszy film), najlepszy scenariusz, najlepsza scenografia, najlepsza charakteryzacja, najlepsza rola męska, nagroda publiczności;

Polskie Nagrody Filmowe 2015 (Orły): najlepszy film, najlepsza reżyseria, najlepszy scenariusz, najlepsze zdjęcia, najlepsza rola męska, nagroda publiczności.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.