Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Plany tygodnika "NIE" i duże zmiany od kwietnia  |  Kowalczyk: Świrski uznał, że jest kimś o wiele ważniejszym  |  Liczba oglądanych reklam w telewizji w 2024 roku  |  Kompania Piwowarska wybiera  |  Debaty ze studentami w TVP  |  Kolejny sezon "MasterChefa"  |  SkupSzop zamknął rok  |  Awans w Grupie Iberion  |  Gazeta.pl zachęca do subskrypcji innych serwisów  |  Oglądalność serialu "Sprawiedliwi. Trójmiasto" w TV 4  |  Radio Nowy Świat na pięciolecie zbiórki  |  Studenckie Radio Egida w DAB+  |  Outdoor 2025: stabilny wzrost i dalsza cyfryzacja  |  Biedronka Home  |  KUPS szuka agencji  |  Międzynarodowa kampania OBI  |  Apple TV+ wyprodukuje czwarty sezon serialu "Ted Lasso"  |  OpenAI i Sam Altman kontra Elon Musk. Proces jesienią  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: RYNEK DOMóW PRODUKCYJNYCH 2017

Dom produkcyjny Propeller Film

Maria Narolska, prezes zarządu

Kontakt do domu produkcyjnego Propeller Film

Telefon: tel. 22 565 18 40
Adres: Warszawa, ul. Zaniemyska 5
Strona: www.propellerfilm.pl

Dom produkcyjny Propeller Film - to warto wiedzieć

Rok powstania: 2007
Właściciele: Jarek Boliński, Jakub Kubicki
Liczba pracowników: 30
Liczba dni zdjęciowych  w 2016 roku: 120

O pracy Domu produkcyjnego Propeller Film opowiada Maria Narolska, prezes zarządu

Zaufali nam: Bank Zachodni WBK, Bayer, Carlsberg, Coca-Cola, Eurobank, Ferrero, Huawei, Nest Bank, PKO Bank Polski, Red Bull, Tesco, Ultimo. Agencja Warszawa, Artegence, Red8, GPD, Grey, Isobar, McCann, Ogilvy & Mather, Starcom.

Nasze produkcje: „Wypożyczka” z udziałem Piotra Adamczyka (Eurobank), Harnaś (Carlsberg), Świąteczny spot Rafaello (Ferrero), Podsumowanie roku: Robert Lewandowski (Huawei). #12 Zawodnik oraz program TV „Firmowe ewolucje” (Bank Zachodni WBK). 

Nagrody dla naszych produkcji:  Złote Effie – „Wypożyczka” (Eurobank), Srebrny Spinacz – #12 Zawodnik (Bank Zachodni WBK). 

Inne informacje: W tym roku Propeller obchodzi 10 lat swojej działalności. Od kilku lat organizujemy ponad 100 produkcji rocznie. Współpracujemy z renomowanymi realizatorami oraz wybitnymi osobowościami kina i sportu, tj. Kevin Spacey, Penélope Cruz, Piotr Adamczyk, Agnieszka Radwańska, Łukasz Fabiański, Anna i Robert Lewandowscy. Wszystko dzięki sprawdzonemu i zgranemu zespołowi produkcyjnemu.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.