Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2023

ROCKET SCIENCE COMMUNICATIONS

Prezeska: Karolina Joanna Krzeska

Adres i kontakt:
ul. Pływacka 3/2,
02-633 Warszawa,
tel: +48785857662

Press

Zakres usług:
• media relations
• brand PR
• komunikacja korporacyjna
• social media
• influencer marketing
• eventy

Nasi klienci w 2022 roku:
• No Fluff Jobs
• ClickMeeting
• Evolution
• Sentione
• Infinix Mobile
• Fundacja Sukces Pisany Szminką
• Konkurs Bizneswoman Roku
• nocowanie.pl
• Rider
• NiceBoy
• CECOTEC

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 2 304
2021 r.: 1 495

OSIĄGNIĘCIA

Sukcesy firmy w 2022 roku:
• Zwiększyliśmy nasze portfolio klientów z branży technologicznej, m.in. wprowadziliśmy na polski rynek markę Infinix. Jest to producent smartfonów z dużym udziałem na rynkach azjatyckich i afrykańskich, który do tej pory nie był obecny w Europie. Rolą agencji w tym wypadku była komunikacja wprowadzająca markę do Polski i Czech. W ciągu kilkunastu miesięcy od premiery marka Infinix zyskała znaczącą rozpoznawalność, co przełożyło się na istotne udziały rynkowe pod względem wolumenów sprzedaży.
• Do naszych sukcesów zaliczyć możemy również współpracę z Senti-One, polskim start-upem zajmującym się automatyzacją obsługi klienta oraz monitoringiem internetu z wykorzystaniem zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji. Dzięki naszym działaniom udało się osiągnąć średnią liczbę około 200 wartościowych publikacji na temat firmy w mediach biznesowych i technologicznych miesięcznie. Zastosowaliśmy narzędzia z zakresu media relations, które spowodowały wzrost liczby wejść na stronę klienta o nawet 70 proc., co przełożyło się na nowe leady, wzrost sprzedaży oraz zainteresowanie inwestorów. Konsekwentnie pozycjonowaliśmy firmę jako eksperta w dziedzinie sztucznej inteligencji, co poskutkowało nie tylko licznymi prośbami o komentarze ze strony mediów (np. na temat gwałtownego wzrostu popularności ChatGPT), ale również zaproszeniami do udziału w charakterze panelistów na konferencjach i kongresach.
• Z kolei współpraca z No Fluff Jobs, polskim portalem z ofertami o pracy, pozwoliła nam przyczynić się do promowania ważnej idei transparentności wynagrodzeń i walki z nierównością płac. Zorganizowana przez firmę i promowana m.in. poprzez nasze działania kampania „Szanuj siebie – nie aplikuj bez widełek” trafiła do 6 mln ludzi w Polsce i spotkała się z licznymi wyrazami uznania oraz zdobyła nagrodę specjalną w konkursie Employer Branding Excellence Awards. Wcześniej z sukcesem wypromowaliśmy kampanię IT Heroes, której celem było docenienie pracy specjalistów(-ek) z sektora technologicznego w czasie pandemii. W jej trakcie powstało ponad 100 wartych uwagi projektów IT, które rozwiązywały problemy społeczne, m.in. ułatwiające dostęp do usług medycznych i edukację na odległość czy wspierające najbardziej potrzebujących.

INFORMACJE DODATKOWE

SPECJALIZACJA AGENCJI

Agencja Rocket Science Communications jest obecna na polskim rynku od ośmiu lat. Specjalizujemy się w PR konsumenckim i produktowym, wsparciu komunikacyjnym start-upów na etapie skalowania biznesu oraz budowaniu reputacji marek i przedsiębiorstw ze szczególnym naciskiem na branże ICT, HR i CSR. W tym celu wykorzystujemy narzędzia z zakresu media relations, social media, event, influencer oraz performance marketingu.

Nasza filozofia działania oparta jest na założeniu, że w świecie pełnym szumu informacyjnego podstawą udanej komunikacji jest wartościowa treść. Dlatego kluczowe dla nas jest, by każda informacja skierowana do mediów zawierała wszystko to, co istotne z punktu widzenia klienta, ale również była wartościowa dla jej odbiorców.

Pracujemy zarówno dla dużych korporacji, jak i mniejszych firm z Polski i zagranicy. Prowadziliśmy kampanie w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Czechach, na Węgrzech oraz w Wielkiej Brytanii. Dzięki temu zdobyliśmy bogate doświadczenie w wielu branżach i na różnych rynkach, co pozwala nam wdrażać ciekawe i kreatywne strategie oraz kompleksowe kampanie dla naszych klientów. Jesteśmy dumni z tego, że mieliśmy okazję przyczynić się do sukcesów naszych partnerów, z których wielu stało się liderami w swoich branżach.

Naszą siłą jest stały zespół oraz butikowe podejście. Działamy zarówno w segmencie B2C, jak i B2B. Szczególnie dobrze czujemy się w tematach związanych z nowymi technologiami, IT oraz start-upami. Zrealizowaliśmy też ponad 10 ogólnopolskich kampanii społecznych. Jako jedni z pierwszych promowaliśmy ideę diversity & inclusion w Polsce dla Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.