Wydanie: PR CHECK 2023

PR HUB

Prezeska: Emilia Hahn

Adres i kontakt:
ul. Długa 16/205,
00-238 Warszawa
e-mail: [email protected]
tel.: +48 502 325 812

Press

Zakres usług:
Koncentrujemy się na strategicznym zarządzaniu komunikacją i relacjami zewnętrznymi. Jesteśmy agencją, która dostarcza kompleksowe rozwiązania z każdego obszaru PR (korporacyjnego i produktowego)i PA: media, social media, projekty edukacyjne, strategie komunikacyjne, audyty komunikacyjne, kryzysy, badania i analizy, szkolenia, public affairs, komunikacja wewnętrzna, employer branding, eventy

Nasi klienci w 2022 roku:
• Grupa Eurocash
• Lagardère Travel Retail
• Dyson
• ONDE
• Erbud
• Cordia
• Polnord
• Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków
• Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• Stowarzyszenie Agencji Public Relations
• Rada Pracodawców i Interesariuszy Zewnętrznych Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
• Rada Programowa Wydziału Nauk o Zdrowiu Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 4 685
2021 r.: 4 111

Fee income w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 2 811
2021 r.: 2 384

Zatrudnienie ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 14
2021 r.: 12

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2022 roku:
• PR Wings – wyróżnienie w kategorii PR produktowy za projekt „O krok przed Europą. Przekonaliśmy Polaków do picia soków”.

Sukcesy firmy w 2022 roku:
• W 2022 roku nie tylko umocniliśmy pozycję PR Hub w sektorze public relations, ale rozpoczęliśmy innowacyjne projekty i rozszerzyliśmy zakres usług.
• Rozszerzenie obszaru działania
Jednym z kluczowych elementów naszej strategii na 2022 rok było poszerzenie zakresu współpracy z klientami agencji o nowe obszary. Cel ten został zrealizowany – zanotowaliśmy dynamiczny wzrost w kluczowym dla PR Hub segmencie komunikacji korporacyjnej, przejmując u wybranych klientów komunikację B2B, wewnętrzną oraz social media.
• Rozbudowa działu public affairs
Z sukcesem rozbudowaliśmy dział public affairs, kładąc nacisk na obszar zdrowia oraz branżę spożywczą. Szczególnie warto podkreślić nasz udział w realizacji projektu „Nutri-Score fakty”. Jego celem jest zwrócenie uwagi liderów opinii z obszaru zdrowia oraz instytucji publicznych odpowiedzianych za zdrowie Polaków na ryzyka, które niesie za sobą funkcjonowanie tego systemu bez nadzoru administracji.
• Znane brandy w naszym portfolio
Rok 2022 to wygrane przetargi dla znanych firm i marek. Nawiązaliśmy współpracę m.in. z Equilis i Rossmann. Rozszerzyliśmy też nasze działania na rynki międzynarodowe, realizując projekty dla tak prestiżowych organizacji, np. EIT Food CLC North-East.
• Inwestycja w rozwój i wiedzę
Realizując strategię rozwoju agencji, w 2022 r. uruchomiliśmy dwa nowe działy: Badań i analiz oraz Szkoleń. Badania i analizy realizowane w PR Hub mają na celu nie tylko poznanie obecnego stanu, np. poziomu świadomości, ale również przewidywanie nadchodzących trendów istotnych dla naszych klientów. Uwzględniając dynamikę społeczną, kwestie ekologiczne, nowoczesne innowacje technologiczne, ewolucje w prawodawstwie, jesteśmy w stanie dostarczać naszym klientom rozwiązania szyte na miarę, dzięki którym mogą efektywnie komunikować się ze wszystkimi grupami interesariuszy.
Rok 2022 był dla PR Hub nie tylko rokiem umacniania pozycji, ale też otwierającym nowe możliwości na przyszłość. To rok, w którym jeszcze intensywniej włączyliśmy się w życie branży. W 2022 roku Emilia Hahn, prezeska zarządu PR Hub, została wybrana na prezeskę Stowarzyszenia Agencji Public Relations. Ten wybór stanowi nie tylko ogromne wyróżnienie, ale jest też docenieniem jej dotychczasowego zaangażowania w rozwój tej organizacji.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.