Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szmydt co najmniej 13 razy wystąpił u Karnowskich  |  Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2023

PR CALLING

ZESPÓŁ PR CALLING

Prezeska: Katarzyna Dworzyńska

Adres i kontakt:
ul. Czerska 8/10
00-732 Warszawa
www.prcalling.pl
e-mail: [email protected]
tel.: +48501001377

Press

Zakres usług:
PR Calling to agencja specjalizująca się w obsłudze firm kierujących ofertę do rynku B2B, których wspólnym mianownikiem są nowe technologie. Działamy w ramach dwóch obszarów kompetencyjnych – B2B Practice i Fin & Tech Practice, zapewniając klientom optymalny miks usług PR, social media oraz digital. Branże, w których się specjalizujemy: finanse, IT, e-commerce, HR, logistyka, motoryzacja, nieruchomości, OZE, marketing i usługi profesjonalne.

Nasi klienci w 2022 roku:
• PayU
• PayPo
• PayTel
• Lendi
• Crowdway
• Czysta3.vc
• Billennium
• Audioteka
• Allegro
• iTaxi
• PKP Energetyka
• SmartLunch
• Apaczka
• Platforma Detalistów
• braf.tech

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 2 010
2021 r.: 1 560

Fee income w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 1 900
2021 r.: 1 400

Zatrudnienie ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 12
2021 r.: 12

OSIĄGNIĘCIA

Sukcesy firmy w 2022 roku:
• konsekwentny rozwój zespołów w ramach dwóch obszarów kompetencyjnych: B2B Practice i Fin & Tech Practice,
• wysoki wskaźnik utrzymania klientów oraz ich rozwój organiczny,
• w wewnętrznej ankiecie ewaluacyjnej klienci ocenili współpracę z PR Calling na 9,5/10,
• wzrost przychodów o 25 proc. rok do roku,
• otrzymanie najwyższych ocen ze strony klientów w badaniu Kantar Polska dla MMP.

INFORMACJE DODATKOWE

JESTEŚMY PARTNEREM
Naszym celem nadrzędnym jest pomoc w rozwoju biznesu klienta i z taką myślą projektujemy wszystkie działania PR. Współpracując z nami, każdy klient może liczyć na wiedzę interdyscyplinarnego zespołu doświadczonych konsultantów ze średnio 10-letnią ekspertyzą w pracy w PR. Nie jesteśmy „tylko wykonawcami” – klienci, z którymi podejmujemy współpracę, traktują nas jak partnerów, doradców i ekspertów, którym z pełnym zaufaniem mogą powierzyć działania komunikacyjne.

DBAMY O BIZNES KLIENTÓW
Sprawiamy, że nasi klienci wyróżniają się na rynku efektywną komunikacją, spójną z planami biznesowymi i marketingowymi firmy. Analizujemy, diagnozujemy, rekomendujemy, tworzymy i koordynujemy – przejmujemy stery komunikacyjne, wskazujemy kierunek rozwoju i aktywności, które należy podjąć, aby marka klienta wyróżniała się na rynku. Jako część globalnej sieci agencji PR Network, jesteśmy w stanie prowadzić szeroko zakrojone działania komunikacyjne na całym świecie.

JAKOŚĆ
Każdemu z naszych działań przyświeca wysoka jakość – nie akceptujemy półśrodków ani bylejakości. Agencja sukcesywnie rozbudowuje kompetencje zespołu poprzez regularne szkolenia i wdrażanie nowych narzędzi. Do oferty wprowadziliśmy m.in. PR Indicator – autorską metodę oceny wartości publikacji, bo wiemy, że tylko jakościowe publikacje przyczyniają się do wzrostu biznesu klienta. W roku 2022 wprowadziliśmy także proces ewaluacji jakości współpracy z klientami.

KULTURA ORGANIZACYJNA
Agencja jest rozpoznawalna nie tylko ze względu na dobrą ofertę i jakość świadczonych usług, ale także z uwagi na kulturę organizacyjną, która odróżnia ją od innych firm na rynku. PR Calling to miejsce, w którym można rozwinąć skrzydła, pracować nad ciekawymi projektami, w dobrej atmosferze i przy odpowiednich benefitach. Rekrutacja w agencji trwa przez cały rok, bo zależy nam na osobach dobrych merytorycznie, ale i wyznających bliskie nam wartości.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.