Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Pracownicy mediów publicznych niewiarygodni dla banków  |  Klarenbach z kolejnym pasmem publicystycznym  |  FoodCare rezygnuje  |  Wyborcza samorządowa propaganda jest prymitywna  |  Polsat będzie kontynuować dwa programy  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Grzegorz Kalinowski z audycją  |  ViDoc TV trafił do ofert telewizyjnych  |  "Zabójcze potrawy" w Zoom TV  |  Radio Łódź nie planuje już rozszczepienia  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Pięć agencji w przetargu  |  Bluerank i Full Stack Experts  |  Awanse w Cut The Mustard  |  Zmiany w agencji MBridge  |  Disney wzmacnia Disney+ kosztem słabości kanałów linearnych  |  Właściciel "Vogue" pod presją zerwania MET Gali uległ i zgodził się na ustępstwa  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 50 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PR CHECK 2023

24/7 COMMUNICATION

Prezes: Diederik Aarts, Agata Zeman, dyrektor zarządzająca

Adres i kontakt:
ul. Świętojerska 5/7
00-236 Warszawa
tel: +48502414484
e-mail: [email protected]
www.247.com.pl

Zakres usług:
Jesteśmy wiodącą firmą doradztwa w zakresie komunikacji PR, która pomaga organizacjom zdobywać zaufanie. Doradzamy strategicznie klientom w sektorach takich jak przemysł i energetyka, żywność i rolnictwo, dobra konsumpcyjne i handel, technologia i rozrywka, opieka zdrowotna i farmacja. Wspieramy w budowaniu efektywnej komunikacji obejmującej strategie PR, komunikacje zmiany, zarządzanie sytuacjami kryzysowymi, public affairs, ESG i sustainability, komunikację wewnętrzną i employer branding, content marketing, custom publishing.

Nasi klienci w 2022 roku:
• McDonald’s Polska • Coca-Cola Polska • Goodvalley • T-Mobile Polska • Oppo • NovoNordisk • GE • Hitachi Energy • PreZero • Siemens • Lidl Polska.

Organizacje branżowe, do których firma należy:
• PROI Worldwide
• Związek Firm Public Relations

FINANSE (w tys. zł)

Przychody ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 32 119
2021 r.: 20 212

Zysk netto w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 1 969
2021 r.: 1 230

Fee income w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: 13 560
2021 r.: 9 746

Zatrudnienie ogółem w 2022 i odpowiednio w 2021 roku:
2022 r.: średnio 60 osób
2021 r.: średnio 54 osoby

OSIĄGNIĘCIA

Nagrody za projekty PR w konkursach w 2022 roku:
W 2022 roku agencja otrzymała 7 nagród branżowych: 3 x Złote Spinacze w kategoriach Wsparcie Ukrainy oraz Sektor spożywczy dla Goodvalley i McDonald’s 4 x Effie w kategoriach Brand Experience, Young Audience, ESG Influence oraz Services dla Maspex i McDonald’s Polska.

Sukcesy firmy w 2022 roku:
Drugi rok z rzędu osiągnęliśmy znakomity wynik biznesowy. Wprowadziliśmy program skalowania biznesu i nową strategię pozwalającą nam rozbudowywać kompetencje, dzięki którym jeszcze lepiej będziemy wspierać klientów w najbardziej złożonych projektach. Rozbudowaliśmy praktyki Energetyka i Przemysł, o nowe projekty i specjalistów, nad którymi stery przejęła jedna z czołowych ekspertek rynkowych w zakresie transformacji energetycznej Maria Podgórska. Dwukrotnie rozwinęliśmy portfolio klientów praktyki Technologia, Telekomunikacja i E-commerce, którą prowadzi, awansowana na stanowisko dyrektorskie, liderka z 15-letnim doświadczeniem – Dorota Piejko-Foltyn. Poszerzyliśmy ponadto portfolio o kilkanaście projektów w zakresie komunikacji ESG m.in. dla klientów z sektora Food and Agriculture, za który odpowiada awansowana na dyrektorkę, ekspertka w branży spożywczej Milena Zacharzewska. Wprowadziliśmy też unikalny produkt Business TV, nowy format na potrzeby komunikacji korporacyjnej, realizowany w naszym 24/7 Studio Broadcast and Streaming.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.