Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 19, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube po polsku

Internetowy serwis YouTube, umożliwiający darmową publikację i przeglądanie plików wideo, uruchomił polską wersję językową.

Serwis z polskim interfejsem dostępny jest pod adresami pl.youtube.com i www.youtube.pl. Informację o polskiej wersji językowej YouTube zilustrował słynnym filmem, na którym 5-letni Igor Falecki z Gdańska gra na perkusji. Polska jest siódmym europejskim krajem (i pierwszym w Europie Środkowo-Wschodniej), w którym YouTube udostępnił lokalną wersję językową. Od dziś we własnym języku z YouTube'a mogą też korzystać Francuzi. Internauci mogą korzystać po polsku m.in. z bogatego serwisu technicznego i porad prawnych.

(KRP, 19.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.