Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 29, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN liczy na 200 mln zł z telesprzedaży

Grupa TVN spodziewa się, że w piątym roku po kupnie spółki Mango Media osiągnie ok. 200 mln zł przychodów z telesprzedaży, a EBITDA wyniesie 60 proc.

Zarząd TVN-u zapowiedział na wczorajszej konferencji prasowej m.in. wprowadzenie ramówki tematycznej kanału Mango ze stałymi pozycjami (np. przecena dnia) oraz programów na żywo - w 2008 roku będzie to godzina dziennie, a docelowo kilka godzin. Ponadto TVN zamierza poprawić jakość emitowanych materiałów, planuje szkolenia dla prezenterów Mango i chce zatrudnić w kanale ok. 100 osób. W ub.r. przychody Mango z telesprzedaży wyniosły ok. 12 mln zł, natomiast od stycznia do kwietnia br. – już 8 mln zł. Rentowność wyniosła kilkanaście procent. – To bardzo dynamiczny rynek – ocenia Olgierd Dobrzyński, członek zarządu TVN-u odpowiedzialny za rozwój biznesu. Przychody Mango 24 z reklam są na poziomie 40-50 proc. wpływów z telesprzedaży. – Naszymi klientami są przede wszystkim banki i instytucje finansowe – mówi Maciej Bukowski, szef i poprzedni właściciel firmy. W Mango 24 reklamują się np. mBank, Eurobank, Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeniowe Hestia, pośrednik kredytowy Żagiel. Kanał sprzedaje spoty 10-minutowe. Miesięczna kampania kosztuje 100 tys. zł (8 emisji dziennie). Oprócz 24-godzinnego kanału telezakupowego, docierającego do ok. 5 mln abonentów platform cyfrowych (Cyfrowy Polsat, Cyfra+, N) i sieci kablowych (UPC Polska, Vectra, Multimedia Polska, Aster i Toya), Mango ma także programy w TVN-ie i TV Trwam. – Mango nie zniknie z naszej głównej anteny – zapowiada Piotr Walter, prezes TVN-u. Rozmowy z TV Trwam trwają. - W przyszłości wprowadzimy nowe kanały dystrybucji Mango: Internet, telefonię komórkową i usługę wideo na żądanie – zapowiada Olgierd Dobrzyński. Spółkę Mango Media Doroty i Macieja Bukowskich TVN kupił w ub. tygodniu za 13 mln euro. Szefem Mango pozostanie Maciej Bukowski, będzie współpracował z członkiem zarządu TVN-u Olgierdem Dobrzyńskim.

(RUT, 29.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.