Telewizja Puls z nową odsłoną kampanii społecznej skierowanej do seniorów i ich rodzin
W wybranych szkołach Kinga Zawodnik poprowadzi, wraz z przedstawicielem Policji, zajęcia, na których wytłumaczy dzieciom, jak mogą edukować swoich bliskich dorosłych i chronić ich przed oszustwami (fot. materiały prasowe)
Wystartowała trzecia odsłona kampanii społecznej "#ZnamTeNumery", którą zainicjowały w 2023 roku Telewizja Puls i Komenda Główna Policji przy merytorycznym wsparciu Fundacji TV Puls "Pod Dębem".
Celem kampanii jest edukacja osób starszych i ich bliskich oraz zwrócenie uwagi na grożące im wyłudzenia danych osobowych czy pieniędzy. "W tej odsłonie kampanii organizatorzy stawiają na międzypokoleniowe rozmowy na temat zagrożeń - dzieci przejmują inicjatywę i działają na rzecz bezpieczeństwa swoich bliskich, a edukuje je jedna z ambasadorek akcji, influencerka Kinga Zawodnik" - podano w komunikacie.
Ta odsłona kampanii potrwa do końca września 2026 roku.
W wybranych szkołach Kinga Zawodnik poprowadzi, wraz z przedstawicielem Policji, zajęcia, na których wytłumaczy dzieciom, jak mogą edukować swoich bliskich dorosłych i chronić ich przed oszustwami. Wraz z Policją przygotowano też pakiet materiałów dla nauczycieli, które mogą nieodpłatnie pobierać ze strony Znamtenumery.pl i wykorzystać je np. na lekcji wychowawczej.
Kampania "#ZnamTeNumery" została zainagurowana w październiku 2023 roku.
(MNIE, 09.12.2025)










