Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Grudzień 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat: 2,13 mln zł zebrane dzięki Mikołajkowemu Blokowi Reklamowemu

Dzięki zgromadzonym środkom udaje się sfinansować rehabilitację dzieci, ale także wyremontować i wyposażać placówki medyczne, edukacyjne i opiekuńcze (fot. materiały prasowe)

22. Mikołajkowy Blok Reklamowy śledziło w Polsacie średnio 2,32 mln widzów (dane z widownią poza domem), co przełożyło się na 2,13 mln zł na pomoc chorym dzieciom, podopiecznym Fundacji Polsat.

Blok Polsatu nadawano 6 grudnia od 18.45. Udziały w czasie emisji to 20,33 proc. w grupie ogólnej 4+ i 20,86 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Polsat podnosi ceny reklam na 2026 rok. "Ciężko w ogóle komentować"

Dzięki zgromadzonym środkom udaje się sfinansować rehabilitację dzieci, ale także wyremontować i wyposażać placówki medyczne, edukacyjne i opiekuńcze.

Rok temu 21. Mikołajkowy Blok Reklamowy śledziło w Polsacie średnio 2,7 mln widzów (bez widowni poza domem), co przełożyło się na ponad 2,4 mln zł na pomoc chorym dzieciom.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Co piąty klient płatnej telewizji rozważał rezygnację z abonamentu. Nowe badanie

(MNIE, 09.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.