Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Konkurs KRRiT na wolne miejsce na MUX 8  |  SAR i IAB Polska uruchamiają szkołę  |  Ceny reklam w TVP przy skokach narciarskich  |  Przyszłość "Kabaretu K2. Jedziemy po bandzie" w Polsacie  |  TVP 1 w paśmie programu "Rolnik szuka żony"  |  Zarząd Vectry  |  Charytatywny blok reklamowy w TV Puls  |  Widownia drugiego sezonu "Profilerki" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Miesięczniki ogrodnicze  |  Telewizja Polska uruchomiła trzy internetowe kanały FAST  |  Wydawca Portalu Kujawskiego  |  Globalne wydatki na reklamę w 2026 roku  |  Przejście do agencji Yotta  |  Grupa Energa  |  SFD rozpoczyna współpracę  |  VeloBank ze świąteczną kampanią  |  Meta zaoferuje użytkownikom z UE wybór dotyczący spersonalizowanych reklam  |  Dziennikarze "The Guardian" dostali zakaz stadionowy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Grudzień 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Kanale Zero rozmowa z prezydentem Nawrockim mniej popularna niż z prezydentem Dudą

Krzysztof Stanowski rozmawiał z Karolem Nawrockim m.in. o wetowaniu projektów rządowych ustaw (screen: YouTube/Kanał Zero)

Rozmowa Krzysztofa Stanowskiego w Kanale Zero z prezydentem Karolem Nawrockim, która odbyła się w niedzielę 7 grudnia, przez dobę została wyświetlona ponad 221 tys. razy. Wywiad z poprzednim prezydentem Andrzejem Dudą z 2 lutego 2024 roku do tej pory zebrał 3,04 mln wyświetleń. Jednak cykl byłego prezydenta notuje słabsze wyniki.

Krzysztof Stanowski rozmawiał z Karolem Nawrockim m.in. o wetowaniu projektów rządowych ustaw, działalności ministra sprawiedliwości Waldemara Żurka, a także współpracy z premierem Donaldem Tuskiem i ministrem spraw zagranicznych Radosławem Sikorskim. Rozmowa trwała ponad dwie i pół godziny.

Andrzej Duda ma swój cykl w Kanale Zero

Rozmowa z poprzednim prezydentem Andrzejem Dudą została opublikowana 2 lutego 2024 roku, czyli dzień po starcie Kanału Zero. Prowadzili ją Krzysztof Stanowski i Robert Mazurek.

Czytaj też: Jacek Prusinowski z "Super Expressu" i Radia Plus ma przejść do Kanału Zero

Wywiad odbił się szerokim echem, bo ówczesny prezydent powiedział w nim m.in., że nie wie, czy Ukraina odzyska Krym. "W istocie, jeżeli popatrzymy historycznie, to przez większość czasu był w gestii Rosji" – mówił Duda. Jego wypowiedź była często cytowana przez krajowe i zagraniczne media. Rozmowa ta już po dwóch dniach zanotowała ponad 2 mln wyświetleń.

Andrzej Duda od 15 września br. ma swój cykl w Kanale Zero. Opowiada o swojej byłej prezydenturze i komentuje bieżące wydarzenia. W cotygodniowych materiałach wypowiadają się m.in. jego współpracownicy. Do tej pory opublikowano 13 odcinków cyklu. Największą popularność zdobył pierwszy, pt. "Jak zostać prezydentem. Kulisy kampanii" – odtworzony 158 tys. razy.

Poziom 100 tys. wyświetleń oprócz debiutu przekroczył jeszcze tylko odcinek ósmy, z 3 listopada, pt. "Andrzej Duda o budowie Centralnego Portu Komunikacyjnego. Szansa dla Polski, której nie chce Tusk" – ma on 124 tys. odtworzeń. Natomiast odcinek z 1 grudnia "Tusk i zepsute elity łamały praworządność" przez tydzień odnotował 26,9 tys. odtworzeń.

Kanał Zero ma 2,15 mln subskrybentów. Opublikowano w nim ponad 7,7 tys. materiałów.

Czytaj też: Samuel Pereira opublikował na X przeprosiny skierowane do Polskiego Radia

(MAK, 09.12.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.