W listopadzie przybyło widzów "Dzień dobry TVN i "Halo tu Polsat"
TVN w paśmie "Dzień dobry TVN" w grupie 16-49 zwiększył udział z 9,38 proc. do 9,52 proc. (fot. materiały prasowe)
W listopadzie wzrosła widownia programów "Dzień dobry TVN" i "Halo tu Polsat", a spadła – "Pytania na śniadanie".
Z danych Nielsen Media, uwzględniających też widownię poza domem, wynika, że "Dzień dobry TVN" (w dni powszednie 7.45-11.40, a w weekendy do ok. 11.30 lub 12) oglądało średnio 419 tys. widzów, czyli o 15 tys. więcej niż w listopadzie 2024 roku. Udział w grupie ogólnej 4+ wzrósł z 8,04 proc. do 8,52 proc., a w komercyjnej 16-49 – z 9,38 proc. do 9,52 proc.
Czytaj też: W listopadzie Polsat liderem w 4+. TVN prowadził w grupie komercyjnej 16-59
"Pytanie na śniadanie" (od 7.30 do ok. 11.45, w weekendy krócej, np. do ok. 11) w TVP 2 gromadziło średnio 327 tys. widzów, czyli o 4 tys. mniej niż rok wcześniej. Udział w 4+ wzrósł z 6,63 proc. do 6,76 proc., a w 16-49 – z 5,33 proc. do 6,14 proc.
Z kolei program "Halo tu Polsat" (zwykle w piątki i soboty 8-11.30, w niedziele 8-11) wybierało średnio 228 tys. widzów, czyli o 13 tys. więcej. Udział w 4+ wzrósł z 3,71 proc. do 4,11 proc., a w 16-49 – z 3,79 proc. do 4,69 proc.
Czytaj też: Polsat: "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni. Nad mętną rzeką" oglądało 1,13 mln widzów
(KOZ, 07.12.2025)










