Foap tworzy zespół Shared Service Center. Na jego czele stoi Monika Hendrych
Aleksandra Baran, Aleksandra Halicka, Aleksandra Kmoch i Monika Hendrych tworzą Shared Service Center w Foap (fot. materiały prasowe)
W agencji Foap powołana została struktura Shared Service Center dedykowana zarówno części agencyjnej, jak i platformowej.
Początkowo zatrudniający 20 ludzi start-up urósł do rozmiarów ponad 120-osobowej technologicznej agencji socialmediowej, pracującej dla klientów na poziomie nie tylko lokalnym, lecz także globalnym. Wzrost zatrudnienia wymaga wzmocnionej dyscypliny operacyjnej, której kluczowym elementem jest powołany zespół Shared Service Center.
Czytaj też: Bogna Sworowska, Maja Zimnoch i Mariusz Jakubowski w kampanii Tatuum z Misiem Uszatkiem
Odpowiada on za koordynację procesów finansowych, HR-owych, prawnych, biurowych i IT zarówno dla części agencyjnej, jak i platformowej Foap.
Na czele zespołu SSC w Foap stoi Monika Hendrych, operational managerka z ponad 10-letnim doświadczeniem (poprzednio w Stora Enso). Kompetencje HR w SSC reprezentowane są przez Aleksandrę Baran, HR business partnerkę (wcześniej w Sur.store i Shopee) oraz Aleksandrę Halicką, talent acquisition partnerkę (przeszła z XXII Venture). W zespole jest też Aleksandra Kmoch, administrative & office assistant, zajmująca się częścią administracyjną biura (wcześniej w CMS).
Czytaj też: Pracodawcy RP i Era Nowych Kobiet z kampanią o wypaleniu w pracy
(AMS, 18.11.2025)










