TVP Seriale liderem kanałów serialowo-filmowych w grupie ogólnej i 16-59
W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale wyniósł 1,26 proc. (screen: YouTube/MarcinTV Nagrania Telewizyjne)
W październiku 2025 roku liderem kanałów serialowo-filmowych, zarówno wśród wszystkich widzów powyżej czwartego roku życia, jak i w grupie komercyjnej 16-59, był kanał TVP Seriale.
W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale (Telewizja Polska) wyniósł 1,26 proc. (spadek z 1,43 proc. w październiku 2024 roku). Druga w kolejności naziemna Stopklatka (Grupa Kino Polska) miała 1,18 proc. (spadek z 1,19 proc.).
Czytaj też: Wiosną w TVP trzeci sezon serialu komediowego "Pan Mama" z Pawłem Domagałą
Dalej w rankingu kanałów serialowo-filmowych znalazły się:
- FX (The Walt Disney Company) z 0,45 proc. udziału (spadek z 0,57 proc.),
- Polsat Film (Telewizja Polsat) – 0,37 proc. (spadek z 0,43 proc.),
- BBC First (BBC Studios) – 0,35 proc. (wzrost z 0,34 proc.),
- Polsat Seriale (Telewizja Polsat) – 0,34 proc. (spadek z 0,37 proc.),
- Paramount Network (Paramount Global) – 0,32 proc. (wzrost z 0,29 proc.),
- AXN (Antenna Entertainment) – 0,32 proc. (wzrost z 0,31 proc.),
- Romance TV (Mainstream Networks) – 0,31 proc. (spadek z 0,41 proc.)
- i Kino TV (Grupa Kino Polska) – 0,31 proc. (wzrost z 0,28 proc.).
W grupie komercyjnej 16-59 pierwsze miejsce należało do TVP Seriale – 1,44 proc. (spadek z 1,69 proc.), drugie do Stopklatki – 1,13 proc. (wzrost z 1,1 proc.), a trzecie do Polsat Filmu – 0,51 proc. (spadek z 0,56 proc.).
Głównie filmy i seriale emituje też naziemny TV 6 (Telewizja Polsat). W koncesji stacja ma jednak wpisany profil skierowany do dzieci, młodzieży i ich rodziców. W październiku 2025 roku notowała średnio 1,78 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (rok do roku spadek z 1,88 proc.) i 1,81 proc. w komercyjnej 16-59 (wzrost z 1,74 proc.).
Dane: Nielsen Media
Czytaj też: Tylko dwie nowości rozrywkowe w br. przyciągnęły do telewizji co najmniej 1 mln widzów
(MNIE, 17.11.2025)










