Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 07, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Reckitt konsoliduje europejski budżet mediowy o wartości 700 mln dol. w WPP

Dotychczas media dla Reckitt w Polsce kupowała agencja OMD (fot. materiały prasowe)

Od 1 stycznia 2026 roku za planowanie i zakup mediów dla koncernu Reckitt (marki Durex, Nurofen, Strepsils czy Vanish) w 21 krajach odpowiadać będzie WPP Media.

Nowy model współpracy obejmie całość portfolio Reckitt w obszarze zdrowia i higieny - od Durexa i Veet, po Gaviscon, Finish i Dettol. WPP będzie wspierać strategię wzrostu marki w oparciu na platformie WPP Open, umożliwiającej wykorzystanie danych z różnych źródeł - w tym z platform zamkniętych i sieci retail media, bez konieczności ich udostępniania czy przenoszenia. 

WPP Media nie odpowiedziało nam, których dokładnie rynków będzie dotyczyła współpraca. Z naszych informacji wynika, że grupa będzie prowadziła działania mediowe Reckitt również w Polsce. Dotychczas media dla Reckitt w naszym kraju kupowała agencja OMD, z którą spółka współpracowała od 2019 roku.

Z informacji "Presserwisu" wynika, że do przetargu zaproszono sześć sieci. Spółka chciała, by całość jej mediów była prowadzona sieciowo i nie brała pod uwagę możliwości pracy z różnymi agencjami w różnych krajach.

Czytaj też: Słowik i Figurski skazani w postępowaniu nakazowym, bo nie autoryzowali wypowiedzi

(KAP, 07.11.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.