"Dziennik Gazeta Prawna" ma odświeżony layout i mniejszy format. Będzie nowy portal
Nowy layout ma być bardziej czytelny, zmieniła się np. wielkość czcionki w tytułach (screen: Gazetaprawna.pl)
"Dziennik Gazeta Prawna" zaczął ukazywać się w odświeżonym layoucie i mniejszym, bardziej poręcznym formacie.
"To krok w stronę bardziej magazynowego charakteru DGP. W czasach, gdy informacja trafia do czytelnika najpierw przez internet, prasa drukowana staje się przestrzenią pogłębionej analizy, refleksji i komentarza – zgodnie z oczekiwaniami czytelników, którzy cenią rzetelność i spokój tradycyjnych mediów" – skomentował w komunikacie Tomasz Pietryga, redaktor naczelny "Dziennika Gazety Prawnej".
Jeszcze w tym roku pojawi się nowy portal
Nowy layout ma być bardziej czytelny, zmieniła się np. wielkość czcionki w tytułach. Ponadto wydanie drukowane zostało zintegrowane z serwisami cyfrowymi.
Czytaj też: Program wsparcia niezależnych mediów lokalnych trafi na szybką ścieżkę
"Oba światy – papierowy i cyfrowy – będą się wzajemnie uzupełniać, dzięki kodom QR i odnośnikom pozwalającym czytelnikom płynnie przejść od artykułu drukowanego do materiałów online: analiz, raportów, danych i archiwów" – podano w komunikacie.
Pojawił się także dział opinii. Dotychczas opinie nie były zintegrowane w jednym miejscu.
Pietryga przekazał "Presserwisowi", że jeszcze w tym roku ma pojawić się nowy portal przeznaczony dla specjalistów, m.in. prawników i przedsiębiorców. Będą tam publikowane pogłębione treści płatne oraz wideopodcasty. Będzie to portal subskrypcyjny. Równolegle w nowej odsłonie zostanie uruchomiony serwis Gazetaprawna.pl.
Czytaj też: Nowy "Press": Antoni Słodkowski, bracia Karnowscy, Szymon Hołownia i AI
(MNIE, 04.11.2025)










