Jakub Cieśluk client service directorem w Nanovo Group. Nowe stanowisko
Jakub Cieśluk rozbudowuje dział client service agencji (fot. materiały prasowe)
Jakub Cieśluk objął w Nanovo Group nowe w strukturach firmy stanowisko client service directora.
Cieśluk ma za zadanie rozwijać skalowalne i efektywne rozwiązania dla klientów, łącząc myślenie strategiczne z nowymi technologiami. Dział client service jest obecnie czteroosobowy, ale będzie rozbudowany, trwa rekrutacja.
Czytaj też: Urszula Skrzypek senior media plannerką w agencji mediowej re58
Cieśluk ostatnio pracował jako new business & growth director, a wcześniej co-managing director w Artegence, z którą był związany przez ponad sześć lat. Do marca współzarządzał agencją wraz z Łukaszem Szmelem. Przed dołączeniem do Artegence przez trzy lata pracował w Kalicińscy.com jako group account director. Wcześniej przez sześć lat zajmował stanowisko account managera w PZL. Wśród klientów, dla których pracował, są: Ikea, Alior Bank, Škoda, Kompania Piwowarska, Grupa Żywiec, Polkomtel, Orlen i Bliska.
Nanovo to zatrudniająca ponad 120 osób firma technologiczna specjalizująca się w projektowaniu, wdrażaniu i monetyzacji rozwiązań dla sektora retail.
Czytaj też: Agencja Redkroft opracowała branding marki biżuteryjnej Ania Kruk
(AMS, 21.10.2025)










