Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 21, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja Redkroft opracowała branding marki biżuteryjnej Ania Kruk

Rebranding marki przygotowała agencja Redkroft (fot. materiały prasowe)

Marka biżuteryjna Ania Kruk przeprowadziła rebranding, zmieniła logo i wdrożyła nową identyfikację wizualną. Rebranding marki przygotowała agencja strategiczno-kreatywna Redkroft.

Poza zmianą identyfikacji marka uruchamia butiki zaprojektowane w nowym koncepcie, przygotowanym przez studio projektowania wnętrz Ego Studio, we Wrocławiu, w Katowicach oraz w warszawskim Westfield Mokotów.

Czytaj też: Anna Lewandowska, wcześniej twarz marki Apart, tym razem reklamuje Yes

Butiki są fizycznym przedłużeniem strategii brandowej – dobór kolorystyki, materiałów i detali buduje spójny brand experience. Proces wymiany szyldów i elementów identyfikacji potrwa do końca 2026 roku.

Równolegle marka rozwija działania wizerunkowe i partnerskie, m.in. cykl pop-upów śniadaniowych z influencerem Yankiem w warszawskich kawiarniach czy konkurs i współpracę z palarnią Rost.

Czytaj też: Strefy Melomana Orlenu w siedmiu miastach

(MS, 21.10.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.