Agencja Redkroft opracowała branding marki biżuteryjnej Ania Kruk
Rebranding marki przygotowała agencja Redkroft (fot. materiały prasowe)
Marka biżuteryjna Ania Kruk przeprowadziła rebranding, zmieniła logo i wdrożyła nową identyfikację wizualną. Rebranding marki przygotowała agencja strategiczno-kreatywna Redkroft.
Poza zmianą identyfikacji marka uruchamia butiki zaprojektowane w nowym koncepcie, przygotowanym przez studio projektowania wnętrz Ego Studio, we Wrocławiu, w Katowicach oraz w warszawskim Westfield Mokotów.
Czytaj też: Anna Lewandowska, wcześniej twarz marki Apart, tym razem reklamuje Yes
Butiki są fizycznym przedłużeniem strategii brandowej – dobór kolorystyki, materiałów i detali buduje spójny brand experience. Proces wymiany szyldów i elementów identyfikacji potrwa do końca 2026 roku.
Równolegle marka rozwija działania wizerunkowe i partnerskie, m.in. cykl pop-upów śniadaniowych z influencerem Yankiem w warszawskich kawiarniach czy konkurs i współpracę z palarnią Rost.
Czytaj też: Strefy Melomana Orlenu w siedmiu miastach
(MS, 21.10.2025)










