We wrześniu Sport.pl ze sporym spadkiem liczby użytkowników. Onet prowadzi
Sport.pl (Agora) miał 4,58 mln użytkowników. To spadek o 12,01 proc. (screen: www.sport.pl)
Serwisy sportowe wielkich portali prowadzą w Mediapanelu w kategorii sport. We wrześniu duży spadek użytkowników zanotował Sport.pl (Agora SA).
Onet (RASP) we wrześniu utrzymał pozycję lidera w kategorii sport – miał 7 mln realnych użytkowników (wzrost o 1,2 proc. w porównaniu do sierpnia). Drugi był portal WP (Wirtualna Polska) – 5,37 mln (spadek o 5,8 proc.), a trzecia Interia (Polsat-Interia) – 5,28 mln (spadek o 5,8 proc.).
Czytaj też: TVP: Przed meczem Litwa – Polska doszło do czasowych zakłóceń na transponderze satelitarnym
Sport.pl (Agora) miał 4,58 mln użytkowników (spadek o 12,01 proc.), a serwis sportowy TVP – 4,26 mln (wzrost o 25,1 proc.).
W pierwszej dziesiątce były również:
- Flashscore (Livesport) – 3,19 mln (wzrost o 8,2 proc.),
- Polsat Sport (Polsat-Interia) – 2,93 mln (wzrost o 14,8 proc.),
- Fakt.pl (RASP) – 2,17 mln (wzrost o 11,8 proc.),
- Meczyki (Online Venture) – 2,15 mln (spadek o 0,8 proc.),
- TVN 24 (Warner Bros. Discovery) – 1,96 mln (spadek o 0,1 proc.).
W przypadku dużych portali ranking opiera się tylko na danych tej części brandu, które są przyporządkowane kategorii sport.
TOP 10 serwisów w kategorii sport (screen: Mediapanel)
Czytaj też: Zwolnienia dziennikarzy w zespole Eska.pl. "Pewna rotacja jest naturalna"
(PAR, 19.10.2025)










