Agencja More Bananas kończy działalność. "Nie mogła kontynuować swoich działań"
O zakończeniu działalności More Bananas poinformowała w mediach społecznościowych (screen: Facebook/More Bananas)
Agencja kreatywna More Bananas zakończyła działalność. Firma poinformowała o tym na swoich profilach w mediach społecznościowych.
"Dziś zamykamy pewien rozdział. More Bananas kończy swoją działalność. To była podróż pełna projektów, kampanii, szkoleń i bananowych historii" - napisano na profilu agencji na Facebooku. "To koniec More Bananas, ale nie koniec naszych ludzi i ich pomysłów" - czytamy.
More Bananas była agencją kreatywną, wyspecjalizowaną w social media marketingu, strategiach marek, content i influencer marketingu, custom publishingu i szkoleniach. Działała od 2016 roku. Jej klientami byli m.in. Pracuj.pl, DKMS, InPost, Ergo Hestia, Hoop Cola, Arctic+, Ustronianka, Anwen, Solution.rent, Akamai, Lufthansa Global Services, Cyber Folks i Awiteks.
Czytaj też: Drugi sezon serialu "Bracia" w Polsacie w przyszłym roku
"More Bananas to kawał mojego życia. 9 lat. 9 lat pracy, radości, wyzwań, dumy z pracowników, klientów, z tego, gdzie byliśmy" - napisała na LinkedIn Anna Ledwoń-Blacha, współzałożycielka agencji. "To trudne, ale potrzebne zamknięcie. Niestety, ale w obecnej formie firma nie mogła kontynuować swoich działań, a ja nie mogłam być dalej jej częścią" - dodała.
Z danych Krajowego Rejestru Sądowego wynika, że w 2024 roku agencja More Bananas odnotowała 2,19 mln zł przychodów netto, czyli o 20,77 proc mniej niż w poprzednim roku. Strata netto wyniosła 48,11 tys. zł i była wyższa o 515 proc. Koszty działalności operacyjnej wyniosły 2,18 mln zł i były wyższe o 20,56 proc.
(PAR, 08.09.2025)










