"Roztańczony PGE Narodowy" najdroższy we wrześniowym cenniku Polsatu
Za 30-sekundowy spot przy evencie "Roztańczony PGE Narodowy" z soboty 27 września trzeba zapłacić do 126,9 tys. zł (screen: Roztanczonynarodowy.pl)
Koncert "Roztańczony PGE Narodowy" jest najwyżej wycenianą pozycją w cenniku reklamowym Polsatu na wrzesień.
Za 30-sekundowy spot przy tym evencie z soboty 27 września trzeba zapłacić do 126,9 tys. zł (42,7 proc. więcej niż przed rokiem).
Czytaj też: Tomasz Wolny nowym prowadzącym "Halo tu Polsat". W parze z Pauliną Sykut-Jeżyną
Wysoko wyceniane są też:
- "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" – do 126,6 tys. zł (rok do roku o 8,02 proc. więcej),
- "Twoja twarz brzmi znajomo" – do 106,3 tys. zł (o 9,9 proc. więcej),
- główne "Wydarzenia" – do 104,6 tys. zł (o 35,5 proc. więcej),
- "Pogoda" po "Wydarzeniach" – do 100,5 tys. zł (o 22,1 proc. więcej)
- i "Kabaret na żywo. Młodzi i moralni. Nad mętną rzeką" – do 100 tys. zł (o 10,7 proc. więc niż rok temu przy "Kabarecie na żywo", który wówczas w każdym odcinku zwykle prezentował inną grupę kabaretową).
Z kolei ceny reklam przy teleturnieju "Milionerzy", który od września będzie emitowany nie w TVN, ale w Polsacie, dochodzą do 84,6 tys. zł (rok temu we wrześniu nie było premier w TVN).
Czytaj też: Wyniki oglądalności programu publicystycznego syna prezydenta w stacji wPolsce24
(MNIE, 26.08.2025)










