Wyniki oglądalności programu publicystycznego syna prezydenta w stacji wPolsce24
Gościem programu był m.in. Filip Chajzer (screen: YouTube/wPolsce24)
Program publicystyczny "Nawrocki w Polsce", prowadzony przez Daniela Nawrockiego, syna prezydenta Karola Nawrockiego, śledzi w naziemnej stacji wPolsce24 (Fratria) średnio 137 tys. widzów.
"Nawrocki w Polsce" jest nadawany od 10 sierpnia w niedziele o 20.20. Emitując program, stacja wPolsce24 ma średnio 1,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,61 proc. w komercyjnej 16-59.
Daniel Nawrocki zajął miejsce Marianny Schreiber
Jak dotąd najwięcej widzów – 158 tys. – przyciągnęło trzecie wydanie programu. Niewiele mniej, bo 157 tys., miał pierwszy odcinek. Z kolei drugi zgromadził 94 tys. osób.
Czytaj też: Oglądalność nowego programu Magdaleny Ogórek w stacji wPolsce24
Dla porównania w lipcu wPolsce24 notował średnio 1,61 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,82 proc. w komercyjnej 16-59.
Przypomnijmy, że program Daniela Nawrockiego zajął w ramówce telewizji wPolsce24 miejsce "Nagiej prawdy" Marianny Schreiber, byłej żony polityka Prawa i Sprawiedliwości Łukasza Schreibera. "Naga prawda" została przesunięta na niedziele o 16.20.
W swoim programie Daniel Nawrocki rozmawia z gośćmi, np. prezenterem i przedsiębiorcą Filipem Chajzerem (w pierwszym odcinku), bokserem Kacprem Meyną (w drugim) i chirurgiem prof. Piotrem Czauderną (w trzecim).
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.
Czytaj też: Arkadiusz Myrcha apeluje do Republiki, aby jej pracownicy przestali go nachodzić
(MNIE, 26.08.2025)










