Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 26, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki oglądalności programu publicystycznego syna prezydenta w stacji wPolsce24

Gościem programu był m.in. Filip Chajzer (screen: YouTube/wPolsce24)

Program publicystyczny "Nawrocki w Polsce", prowadzony przez Daniela Nawrockiego, syna prezydenta Karola Nawrockiego, śledzi w naziemnej stacji wPolsce24 (Fratria) średnio 137 tys. widzów.

"Nawrocki w Polsce" jest nadawany od 10 sierpnia w niedziele o 20.20. Emitując program, stacja wPolsce24 ma średnio 1,16 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,61 proc. w komercyjnej 16-59.

Daniel Nawrocki zajął miejsce Marianny Schreiber

Jak dotąd najwięcej widzów – 158 tys. – przyciągnęło trzecie wydanie programu. Niewiele mniej, bo 157 tys., miał pierwszy odcinek. Z kolei drugi zgromadził 94 tys. osób.

Czytaj też: Oglądalność nowego programu Magdaleny Ogórek w stacji wPolsce24

Dla porównania w lipcu wPolsce24 notował średnio 1,61 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 0,82 proc. w komercyjnej 16-59.

Przypomnijmy, że program Daniela Nawrockiego zajął w ramówce telewizji wPolsce24 miejsce "Nagiej prawdy" Marianny Schreiber, byłej żony polityka Prawa i Sprawiedliwości Łukasza Schreibera. "Naga prawda" została przesunięta na niedziele o 16.20.

W swoim programie Daniel Nawrocki rozmawia z gośćmi, np. prezenterem i przedsiębiorcą Filipem Chajzerem (w pierwszym odcinku), bokserem Kacprem Meyną (w drugim) i chirurgiem prof. Piotrem Czauderną (w trzecim).

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.

Czytaj też: Arkadiusz Myrcha apeluje do Republiki, aby jej pracownicy przestali go nachodzić

(MNIE, 26.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.