Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 19, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Serwis Player.pl bez najtańszego pakietu subskrypcyjnego z reklamami

Dostęp do pełnej biblioteki Playera kosztuje 25 zł miesięcznie (fot. materiały prasowe)

Serwis Player.pl (TVN Warner Bros. Discovery) zrezygnował z najtańszego pakietu subskrypcyjnego – z reklamami.

Do tej pory w ofercie był zarówno pakiet Player z reklamami (za 15 zł miesięcznie), jak i Player bez reklam (za 25 zł miesięcznie). Od poniedziałku 18 lutego nowi użytkownicy mogą korzystać tylko z tego drugiego.

Dostęp do pełnej biblioteki Playera od 25 zł

"Zdecydowaliśmy się uprościć ofertę dla nowych klientów, zmniejszając liczbę pakietów subskrypcyjnych. Teraz nowi użytkownicy Playera mają jasny wybór: mogą korzystać z Playera bez opłat i oglądać swoje ulubione programy z reklamami lub zakupić pakiet bez reklam i mieć dostęp do pełnej biblioteki – wraz z nowościami i premierowymi sezonami – treści dostępnych na platformie" – wyjaśnia "Presserwisowi" biuro prasowe TVN Warner Bros. Discovery.

Czytaj też: Edward Miszczak: TVN nie chciał, by Hubert Urbański prowadził "Milionerów" w Polsacie

Zmiana oznacza jednak, że dostęp do pełnej biblioteki Playera dostępny jest od 25 zł miesięcznie, a nie, jak do tej pory, od 15 zł. Jesienią, podobnie jak wiosną, część pozycji z ramówki TVN oferowana będzie dla subskrybentów Playera przedpremierowo.

Bezpłatną ofertę dla zalogowanych użytkowników zaoferowano na początku 2024 roku. Jej częścią są m.in. 22 kanały FAST. Ponadto pakiet Live TV ze streamingiem kanałów telewizyjnych od teraz można nie tylko dokupić do pakietów subskrypcyjnych, ale także nabyć go osobno (za 25 zł miesięcznie).

W poniedziałek ruszyła również nowa kampania reklamowa Playera. Działania obejmą media własne Warner Bros. Discovery w Polsce oraz media zewnętrzne. Spot i kreacje emitowane będą zarówno w telewizji, internecie i mediach społecznościowych, jak i na nośnikach Digital OOH. Kreację przygotowano we własnym zakresie, a spot powstał w TVN XR Studio przy wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości. Za zakup mediów odpowiada agencja Sales&More. TVN Warner Bros. Discovery nie podaje, jak długo potrwa kampania.

Czytaj też: Dorota Kania stanie przed sądem za ujawnienie danych osobowych prokurator Ewy Wrzosek

(KOZ, 19.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.