Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Jeremy Sochan ambasadorem Superbet. Bukmacher chce edukować graczy

Pełna kampania ruszy we wrześniu (screen: YouTube/Superbet Polska)

Bukmacher Superbet ogłosił rozpoczęcie współpracy z Jeremym Sochanem – polskim koszykarzem grającym w NBA, w drużynie San Antonio Spurs.

Celem kampanii pod hasłem „Gra to nie wszystko” ma być promowanie odpowiedzialnego podejścia do zakładów bukmacherskich. "W tym projekcie wyjątkowo nie chcemy mówić o produkcie. Jesteśmy pierwszym bukmacherem w Polsce, który zdecydował się przygotować dedykowaną kampanię 360 poświęconą odpowiedzialnej grze" – podkreśla Katarzyna Gawlik, dyrektorka marketingu Superbet Polska.

Czytaj też: José Mourinho jako przywódca wikingów w najnowszej kampanii Snickersa

Pierwsze efekty wspólnych działań mają być widoczne w połowie sierpnia, a pełna kampania ruszy we wrześniu. Za kreację odpowiada agencja Punchline, a produkcją zajmuje się Let It Rip Pictures.

Jeermy Sochan miał wystąpić w reprezentacji Polski podczas tegorocznego EuroBasketu, ale doznał kontuzji.

Czytaj też: Będzie przetarg na agencję promującą projekty dotyczące zdrowia finansowane z KPO

(AMS, 13.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.