145 osób oceni projekty w 23. edycji konkursu Złote Spinacze
Jurorzy będą oceniać tegoroczne projekty w ośmiu grupach (fot. materiały prasowe)
Przewodniczącą jury 23. edycji Złotych Spinaczy została Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej i rzeczniczka Prasowa Nationale-Nederlanden.
Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Justyna Szafraniec (Generali Polska), Grzegorz Szczepański (Burson Poland), Przemysław Mitraszewski (Lighthouse), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Konrad Kruczkowski (Stowarzyszenie Wiosna) i Małgorzata Rybak-Dowżyk (T-Mobile).
Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 145 osób – są to praktycy i eksperci z agencji PR, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.
Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach.
Do 4 września można zgłosić kampanie w drugim terminie. Ostatecznie przyjmowanie projektów minie 11 września. Nominowani zostaną przedstawieni 14 października, a zwycięzcy – podczas gali 8 grudnia.
"Press" jest patronem medialnym konkursu.
(MS, 08.08.2025)










