Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 08, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

145 osób oceni projekty w 23. edycji konkursu Złote Spinacze

Jurorzy będą oceniać tegoroczne projekty w ośmiu grupach (fot. materiały prasowe)

Przewodniczącą jury 23. edycji Złotych Spinaczy została Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej i rzeczniczka Prasowa Nationale-Nederlanden.

Przewodniczącymi poszczególnych grup jurorskich są: Justyna Szafraniec (Generali Polska), Grzegorz Szczepański (Burson Poland), Przemysław Mitraszewski (Lighthouse), Arkadiusz Mierzwa (Jeronimo Martins Polska), Małgorzata Mejer (Procter & Gamble), Anna Cywińska (Danone, Fundacja Nutricia), Konrad Kruczkowski (Stowarzyszenie Wiosna) i Małgorzata Rybak-Dowżyk (T-Mobile).

Jury tegorocznej edycji konkursu Złote Spinacze składa się ze 145 osób – są to praktycy i eksperci z agencji PR, przedstawiciele organizacji biznesowych i pozarządowych, mediów oraz środowiska akademickiego.

Jurorki i jurorzy zostali przydzieleni do ośmiu grup, w których będą oceniać projekty zgłoszone w określonych kategoriach. 

Do 4 września można zgłosić kampanie w drugim terminie. Ostatecznie przyjmowanie projektów minie 11 września. Nominowani zostaną przedstawieni 14 października, a zwycięzcy – podczas gali 8 grudnia.

"Press" jest patronem medialnym konkursu.

(MS, 08.08.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.