Nielsen Gauge: wzrósł udział streamingu w oglądalności na telewizorach
Netflix zanotował 1,7 proc. udziału (fot. Pixabay.com)
W czerwcu udział streamingu w całkowitej oglądalności na ekranach telewizorów to 9,7 proc. wobec 9,4 proc. w maju - wynika z raportu Nielsen Gauge dla Polski.
Telewizja kablowa w czerwcu 2025 roku miała 34,1 proc. udziału w oglądalności na telewizorach (wzrost z 33,8 proc. w maju). Udział telewizji satelitarnej wyniósł 26,5 proc. (spadek z 26,6 proc. proc.), a naziemnej - 23,3 proc. (spadek z 24 proc.).
Czytaj też: Media publiczne w Polsce są w głębokim kryzysie. Raport Reporterów bez Granic
Liderem streamingu w czerwcu był YouTube. Uzyskał 2,4 proc. udziału (miesiąc do miesiąca wzrost z 2,2 proc.). Netflix zanotował 1,7 proc. udziału (bez zmian).
W czerwcu widzowie oglądali treści wideo na telewizorach w każdej dobie przez średnio 3 godz. i 37 min dziennie, co oznacza spadek o 13 minut w porównaniu z majem, ale wzrost o 4 min względem czerwca 2024 roku.
(MNIE, 24.07.2025)










