Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 20, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał Show TV od Red Carpet Media Group zapowiada trzy polskie nowości

Według Nielsen Media w pierwszym półroczu Red Carpet TV miał średnio 0,02 proc. udziału w 4+ (screen: YouTube/Red Carpet TV)

1 sierpnia wystartuje Show TV, który zajmie miejsce kanału Red Carpet TV. Początkowo w ofercie Show TV będą m.in. kontynuacje zagranicznych seriali. Z kolei prawdopodobnie pod koniec sierpnia pojawią się polskie produkcje.

Jak zapowiada Leszek Kułak, główny akcjonariusz Red Carpet Media Group, będą to trzy nowe formaty.

KRRiT zgodziła się na zmianę nazwy i profilu

Pierwszy format to talk-show w formule late night show "King of da speech", znany już z serwisu YouTube. Show TV pokaże jednak jego nowe odcinki. Drugi z programów ma być poświęcony muzycznym podobieństwom oraz plagiatom i ma mieć tytuł "Brzmi znajomo", a trzecia nowość to produkcje z gatunku stand-up. Kontynuowany ma być m.in. znany z Red Carpet TV i ViDoc TV program "Kabaret bez granic".

Czytaj też: Karolina Gilon nie będzie już prowadzącą "Ninja vs Ninja" w Polsacie

W czerwcu na zmianę nazwy kanału zgodziła się Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji. Rada zatwierdziła też zmianę profilu stacji z filmowo-serialowo-kulturowego na filmowo-serialowo-rozrywkowy.

Według Nielsen Media w pierwszym półroczu Red Carpet TV miał średnio 0,02 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (0,04 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej).

Przypomnijmy, że innemu kanałowi grupy – ViDoc TV – grozi cofnięcie koncesji naziemnej. Nadawca ViDoc TV ma 5,1 mln zł zaległości finansowych wobec Emitelu, operatora MUX 8. Od połowy lutego kanał nie nadaje już naziemnie, a tylko u operatorów płatnej telewizji. W czerwcu zakończono też współpracę pomiędzy platformą Canal+ i Red Carpet Media Group. Stacje tego nadawcy zniknęły z satelity.

Czytaj też: Średnio 208 tys. widzów letniego sezonu programu Marka Sierockiego w TVP 2

(MNIE, 20.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.