Średnio 208 tys. widzów letniego sezonu programu Marka Sierockiego w TVP 2
Program "To jest grane" to m.in. przegląd list przebojów i rozmowy z artystami (screen: Vod.tvp.pl)
Letni sezon programu "To jest grane" Marka Sierockiego ogląda w TVP 2 średnio 208 tys. widzów.
Wakacyjną serię można śledzić od 20 czerwca w piątki po 22 (4 lipca program wyjątkowo nadano tuż przed północą, po emisji Mazurskiej Nocy Kabaretowej).
Czytaj też: TVP szykuje rozszerzenie "The Voice of Poland" – "The Voice: Come Back Stage"
Emitując "To jest grane", Dwójka ma średnio 2,66 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ oraz 2,2 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów przyciągnął dotąd odcinek z 11 lipca, który nadano o 22.26 – 286 tys.
Dla porównania, w pierwszym półroczu TVP 2 miał dobowo średnio 5,76 proc. w 4+ i 4,22 proc. w 16-59. Z kolei np. zimowy sezon programu w tym roku miał średnio 202 tys. widzów (w soboty ok. 11.35).
Po zmianie władz w Telewizji Polskiej, która miała miejsce pod koniec 2023 roku, Marek Sierocki przestał pojawiać się w "Teleexpressie", gdzie od lat miał kącik muzyczny (zastąpił go Mateusz Jędraś). Nie prowadzi już też "Szansy na sukces" (do programu wrócił Artur Orzech). Sierocki dostał za to własny program pt. "To jest grane", m.in. z przeglądem list przebojów i rozmowami z artystami.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Oglądalność występów Polek na Euro 2025 w TVP. Pierwszy taki turniej
(MNIE, 15.07.2025)










