Oglądalność występów Polek na Euro 2025 w TVP. Pierwszy taki turniej
Euro 2025 rozgrywane jest w Szwajcarii (fot. Marcin Bielecki/PAP)
Średnio 1,63 mln widzów oglądało w TVP 1 i TVP Sport mecze Polek na mistrzostwach Europy w piłce nożnej kobiet. Biało-czerwone na takim turnieju zagrały po raz pierwszy.
Najwięcej widzów przyciągnęło pierwszy spotkanie Polek – z Niemkami. Mecz w TVP 1 i TVP Sport w piątek 4 lipca o 21 śledziło średnio 1,94 mln widzów (dane uwzględniają oglądanie poza domem), co przełożyło się na 18,49 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+.
Czytaj też: Makaron w kształcie tenisowych rakiet przykładem idealnego real-time marketingu
Spotkanie Polska–Szwecja (we wtorek 8 lipca o 21) przyciągnęło do TVP 1 i TVP Sport średnio 1,63 mln widzów (15,49 proc. udziału w 4+), a Polska–Dania (w sobotę 12 lipca o 21) – 1,32 mln widzów (12,63 proc. udziału w 4+; dane Nielsen Media).
Dodatkowo za pośrednictwem strony TVP Sport i aplikacji mobilnej kanału mecz Polska–Niemcy śledziło 103 tys. użytkowników, Polska–Szwecja – 98 tys., a Polska–Dania – 45 tys.
Polki odpadły z turnieju – przegrały dwa pierwsze mecze, wygrały tylko trzecie spotkanie.
Czytaj też: Zwycięstwo Igi Świątek w Wimbledonie przyciągnęło do kanałów Polsatu 3,52 mln widzów
(KOZ, 15.07.2025)










