Paweł Kocon nowym marketing managerem w Mercedes-Benz MB Motors
Paweł Kocon do zespołu MB Motors dołączył w marcu 2024 roku (fot. materiały prasowe)
Na stanowisko marketing managera MB Motors, autoryzowanego dealera Mercedes-Benz, awansował Paweł Kocon, dotychczasowy PR manager marki. Zastąpił Michała Serdakowskiego.
Kocon będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie działaniami marketingowymi, w tym wdrażanie i realizację projektów, standardów i kampanii promocyjnych zgodnie z wytycznymi Mercedes-Benz Polska.
Czytaj też: SAR z nową formą członkostwa – nie tylko agencje i ich przedstawiciele
Ma też zajmować się rozwojem inicjatyw własnych z zakresu marketingu, digital marketingu, eventów, współpracy z influencerami i partnerami, a także wizerunkiem w salonach MB Motors w Jankach, Piasecznie i Poznaniu.
Kocon zastąpił Michała Serdakowskiego, który po 10 latach odszedł z firmy.
Paweł Kocon do zespołu MB Motors dołączył w marcu 2024 roku. Przeszedł z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, gdzie był dyrektorem komunikacji. Wcześniej był PR managerem w Telemedi i market development department directorem w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa. Kocoń pracował też w MSLGroup, gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Wcześniej przez trzy lata współtworzył projekt Fun in Design i zajmował się m.in. komunikacją w Grupie Pracuj.
Czytaj też: Makaron w kształcie tenisowych rakiet przykładem idealnego real-time marketingu
(AMS, 16.07.2025)










