Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 16, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Kocon nowym marketing managerem w Mercedes-Benz MB Motors

Paweł Kocon do zespołu MB Motors dołączył w marcu 2024 roku (fot. materiały prasowe)

Na stanowisko marketing managera MB Motors, autoryzowanego dealera Mercedes-Benz, awansował Paweł Kocon, dotychczasowy PR manager marki. Zastąpił Michała Serdakowskiego.

Kocon będzie odpowiedzialny za kompleksowe zarządzanie działaniami marketingowymi, w tym wdrażanie i realizację projektów, standardów i kampanii promocyjnych zgodnie z wytycznymi Mercedes-Benz Polska.

Czytaj też: SAR z nową formą członkostwa – nie tylko agencje i ich przedstawiciele

Ma też zajmować się rozwojem inicjatyw własnych z zakresu marketingu, digital marketingu, eventów, współpracy z influencerami i partnerami, a także wizerunkiem w salonach MB Motors w Jankach, Piasecznie i Poznaniu.

Kocon zastąpił Michała Serdakowskiego, który po 10 latach odszedł z firmy.

Paweł Kocon do zespołu MB Motors dołączył w marcu 2024 roku. Przeszedł z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, gdzie był dyrektorem komunikacji. Wcześniej był PR managerem w Telemedi i market development department directorem w Krajowym Ośrodku Wsparcia Rolnictwa. Kocoń pracował też w MSLGroup, gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Wcześniej przez trzy lata współtworzył projekt Fun in Design i zajmował się m.in. komunikacją w Grupie Pracuj.

Czytaj też: Makaron w kształcie tenisowych rakiet przykładem idealnego real-time marketingu

(AMS, 16.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.