Talk-show Magdy Gessler zapewniał TVN pozycję lidera w grupie rozliczeniowej 20-54
Najwięcej widzów - 553 tys. - przyciągnęła rozmowa Magdy Gessler z Natalią Kukulską (fot. Tomasz Urbanek/TVN)
Drugi sezon talk-show Magdy Gessler "Magda gotuje internet" oglądało w TVN średnio 457 tys. widzów – o 127 tys. widzów mniej niż premierowy zimą.
TVN nowe odcinki programu Gessler pokazywał w niedziele o 11.30, od 25 maja do 13 lipca. Najwięcej widzów – 553 tys. – przyciągnęła rozmowa z Natalią Kukulską.
Czytaj też: Oglądalność ostatniego sezonu "Milionerów" w TVN. Teleturniej zanotował spadek widowni
Pokazując talk-show, TVN notował średnio 5,96 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 7,29 proc. w grupie rozliczeniowej 20-54.
W paśmie programu (11.30-12.01) TVN z 5,84 proc. był stacją trzeciego wyboru w grupie 4+, za TVN 24 (8,84 proc.) i Republiką (6,91 proc.). Prowadził za to w grupie 20-54, zdobywając 7,14 proc.
Pierwszy sezon "Magda gotuje internet" wybierało w TVN średnio 583 tys. widzów (emisja od 5 stycznia do 23 lutego).
Dane: Nielsen Media.
Poniżej prezentujemy galerię zdjęć gości drugiego sezonu programu Magdy Gessler
Czytaj też: Pisarz fantasy Jacek Piekara przegrał w sądzie z Dorotą Wellman. "Przeprosiny na profilu X"
(KOZ, 19.07.2025)













