Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Lipiec 09, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vox FM, Trójka i Eska2 zwiększyły słuchalność w drugim kwartale. Badanie Radio Track

Lider rynku słuchalności RMF FM utrzymał wynik na poziomie 29,4 proc. (fot. Pexels.com)

W drugim kwartale 2025 roku wzrosła słuchalność Radia Vox FM, radiowej Trójki i Eski2, a spadła Radia Zet, radiowej Jedynki i RMF Maxx.

Z badania Radio Track realizowanego przez Kantar i Adres:Media wynika, że RMF FM zdobył 29,4 proc. udziału w czasie słuchania. Stacja utrzymała wynik z drugiego kwartału 2024 roku.

Czytaj też: Joanna Zientarska dołącza do Eski Rock. Była przez 17 lat związana z Antyradiem

Słuchalność Radia Zet (Grupa Eurozet) spadła z 15,6 proc. do 15,4 proc., a Programu I Polskiego Radia z 4,9 proc. do 4,2 proc.

Udział Programu III Polskiego Radia wyniósł 2,2 proc. (wzrost z 2 proc.); Polskiego Radia 24 – 0,8 proc. (wzrost z 0,7 proc.), a Programu II Polskiego Radia – 0,4 proc. (spadek z 0,6 proc.). Radio Maryja poprawiło wynik z 1,9 proc. na 2,1 proc.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Radio Vox FM (Grupa ZPR Media), które zwiększyło udział z 2,8 proc. do 3,3 proc. Radio Tok FM (Grupa Eurozet) miało 2,4 proc. (spadek z 2,6 proc.), Antyradio (Grupa Eurozet) – 2,3 proc. (spadek z 2,4 proc.), RMF Classic (Grupa RMF) – 1,3 proc. (spadek z 1,4 proc.), Eska Rock (Grupa ZPR Media) – 1 proc. (wzrost z 0,9 proc., kiedy nadawało jeszcze Muzo.fm, a Eska Rock była tylko w Warszawie), a Radio Wnet – 0,6 proc. (0,6 proc. rok temu).

Czytaj też: Zmiany w Grupie RMF. Nowe stanowiska Mariusza Gołdy i Andrzeja Mielimonki

Radio Eska (Grupa ZPR Media) było najchętniej słuchaną siecią radiową, notując wzrost z 7,1 proc. do 7,3 proc. Udział zwiększyły również sieci: Złote Przeboje (Grupa Eurozet) – z 2,4 proc. do 2,5 proc.; Radio Plus (Grupa Eurozet, Grupa ZPR Media) – z 2,3 proc. do 2,5 proc. oraz Eska2 (Grupa ZPR Media) – z 0,8 proc. do 1,2 proc.

Słuchalność regionalnych rozgłośni publicznych zrzeszonych w Audytorium 17 wyniosła 4,4 proc. (spadek z 4,9 proc.); RMF Maxx (Grupa RMF) – 3 proc. (spadek z 3,7 proc.); Radia Pogoda (Grupa Eurozet) – 1,1 proc. (1,1 proc. rok wcześniej); Meloradia (Grupa Eurozet) – 0,9 proc. (spadek z 1,1 proc.); Rock Radia (Grupa Eurozet) – 0,4 proc. (spadek z 0,5 proc.), a Chillizet (Grupa Eurozet) – 0,2 proc. (0,2 proc. rok wcześniej).

Czytaj też: Transfery w mediach w pierwszej połowie 2025 roku. Kto odszedł, a kto przejął stery?

(KOZ, 09.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.