Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 02, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W czerwcu TVP 1 liderem w grupie ogólnej. Republika na drugim miejscu

W grupie ogólnej TVP 1 zanotował 7,38 proc. udziału w rynku (fot. Lech Muszyński/PAP)

W czerwcu TVP 1 miał najwyższy udział w widowni telewizyjnej wśród widzów powyżej 4. roku życia. Wiceliderem oglądalności była Republika. W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN.

W grupie ogólnej TVP 1 zanotował 7,38 proc. udziału w rynku (spadek z 9,07 proc. w czerwcu 2024 roku, gdy trwało piłkarskie Euro 2024). Na drugie miejsce awansowała Republika, zdobywając 7,12 proc. wobec 3,26 proc. rok wcześniej.

Kanał informacyjny TVP Info dopiero jedenasty

Udział Polsatu spadł z 6,6 proc. do 6,41 proc. Za nim uplasował się TVN – 6,25 proc. (wzrost z 5,93 proc.), a dalej były: TVN 24 – 5,29 proc. (spadek z 5,43 proc.) i TVP 2 – 4,59 proc. (spadek z 5,64 proc.).

Czytaj też: Grupa kapitałowa TVN w 2024 zwiększyła zysk netto do 578,7 mln zł

Wśród najchętniej oglądanych telewizji były także:

  • TV Puls – 3,25 proc. (wzrost z 2,57 proc.),
  • TVN Siedem – 3,2 proc. (wzrost z 3,14 proc.),
  • TV 4 – 2,59 proc. (spadek z 2,81 proc.)
  • i TV 6 – 1,89 proc. (wzrost z 1,67 proc.).

Dopiero jedenasty był TVP Info – 1,79 proc. (wzrost z 1,27 proc.).

TVN i Polsat prowadzą w grupie komercyjnej 16-59

W grupie komercyjnej 16-59 prowadził TVN, który zwiększył udział z 6,76 proc. do 7,46 proc.

Czytaj też: Kanał Zero ma 2 mln subskrybentów. "Nie ma na świecie ani jednego takiego projektu na YT"

Za nim były Polsat – 7,18 proc. (wzrost z 6,82 proc.) i TVP 1 – 5,26 proc. (spadek z 8,08 proc.).

Dalej były:

  • Republika – 4,25 proc. (wzrost z 1,63 proc.),
  • TVN Siedem – 4,02 proc. (wzrost z 3,79 proc.),
  • TV Puls – 3,86 proc. (wzrost z 3,06 proc.),
  • TVN 24 – 3,71 proc. (wzrost z 3,43 proc.),
  • TVP 2 – 3,39 proc. (spadek z 4,76 proc.),
  • TV 4 – 2,82 proc. (spadek z 2,85 proc.)
  • i TTV – 2,15 proc. (spadek z 2,63 proc.).

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem widowni poza domem.

Czytaj też: Nowy "Press": Wróbel, Solorz i dzieci, Michał Broniatowski i twórca Vectry

(MNIE, 02.07.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.