Startuje 23. edycja konkursu Złote Spinacze. Statuetki zostaną wręczone 8 grudnia
Konkurs prowadzony jest w 35 kategoriach (screen: Zlotespinacze.pl)
8 lipca startuje 23. edycja konkursu branży PR – Złote Spinacze, którego organizatorem jest Związek Firm Public Relations.
Projekty można w tym roku zgłaszać w trzech terminach: 8 lipca – 4 sierpnia, 5 sierpnia – 4 września oraz 5-11 września. Do konkursu mogą zostać przedłożone projekty realizowane w okresie od 1 stycznia 2024 r. do 11 września 2025.
Konkurs ma na celu podnoszenie standardów
Jeden podmiot może zgłosić dowolną ilość projektów w jednej lub kilku kategoriach. Konkurs prowadzony jest w 35 kategoriach: 20 głównych, 12 sektorowych i 3 specjalnych.
Czytaj też: Cannes Lions: Złoto dla DDB Warszawa i McDonald's. Srebro dla McCann Poland i Mastercard
Projekty oceni jury (ponad 100 osób) składające się z przedstawicieli organizacji biznesowych i pozarządowych, praktyków i ekspertów od branży PR i mediów w Polsce oraz autorytetów środowiska akademickiego. Pierwszy etap (sporządzenie listy nominowanych projektów) trwa od 17 września do 6 października, spotkania grup jurorskich odbędą się w dniach 3-7 listopada.
Nagrodą w konkursie jest statuetka: Złoty, Srebrny lub Brązowy Spinacz. Statuetki zostaną wręczone podczas gali 8 grudnia 2025 r.
Złote Spinacze to konkurs mający na celu podnoszenie standardów w branży public relations w Polsce.
Konkurs ma charakter otwarty i skierowany jest do wszystkich podmiotów realizujących kampanie PR, tj.: agencji PR, działów PR i komunikacji, firm i instytucji, organów samorządowych oraz organizacji pozarządowych.
Czytaj też: Aplan Media i Euvic Media zrealizowały kampanię "Przyspieszamy Polskę" dla MFiPR
(MS, 25.06.2025)










