Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie oglądalności treści wideo w Polsce  |  Agencja mediowa Assembly ogłosiła  |  Operator kablowy Asta-Net  |  Przychody producenta "Gogglebox. Przed telewizorem"  |  Hearst Networks jesienią  |  Telewizja TVT z Rybnika poszerzyła zasięg naziemny  |  Blue Ocean Entertainment  |  Radio AM wznowiło emisję w Krakowie  |  Nowy projekt data journalism Onetu  |  Telewizja WTK z filmem  |  Spółka InfoPraca  |  Województwo podkarpackie szuka agencji  |  AMS wprowadza 15 nowych pakietów  |  Linkleaders pracuje  |  Osiem ofert w przetargu  |  Bob Woodward wygrał w sądzie z Donaldem Trumpem  |  Nowy redaktor naczelny CNBC  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 15, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Czołowe kanały serialowo-filmowe ze spadkiem udziału w rynku. Liderem TVP Seriale

W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale wyniósł 1,22 proc. (fot. Pexels.com)

W maju 2025 roku liderem wśród kanałów serialowo-filmowych, zarówno wśród wszystkich widzów powyżej 4. roku życia, jak i w grupie komercyjnej 16-59, był TVP Seriale. Większość kanałów z czołówki zestawienia zanotowała gorsze wyniki niż przed rokiem.

W grupie ogólnej 4+ udział TVP Seriale (Telewizja Polska) wyniósł 1,22 proc. (spadek z 1,39 proc. w maju 2024 roku). Druga w kolejności naziemna Stopklatka (Grupa Kino Polska) miała 1,01 proc. (1,25 proc. w maju 2024 roku).

Czytaj też: Serial obyczajowy TVP 2 "Barwy szczęścia" gromadził średnio 1,44 mln widzów

Dalej w rankingu kanałów serialowo-filmowych znalazły się:

  • FX (The Walt Disney Company) z 0,45 proc. udziału (spadek z 0,55 proc.),
  • Polsat Seriale (Telewizja Polsat) – 0,37 proc. (spadek z 0,39 proc.),
  • Polsat Film (Telewizja Polsat) – 0,36 proc. (spadek z 0,44 proc.),
  • BBC First (BBC Studios) – 0,33 proc. (spadek z 0,53 proc.),
  • AXN (Antenna Entertainment) – 0,33 proc. (wzrost z 0,21 proc.),
  • Romance TV (Mainstream Networks) – 0,3 proc. (spadek z 0,32 proc.),
  • Paramount Network (Paramount Global) – 0,29 proc. (spadek z 0,35 proc.)
  • i Kino TV (Grupa Kino Polska) – 0,27 proc. (spadek z 0,32 proc.).

W grupie komercyjnej 16-59 pierwsze miejsce należy do TVP Seriale – 1,54 proc. (spadek z 1,66 proc.), drugie do Stopklatki – 1,08 proc. (spadek z 1,21 proc.), a trzecie do FX – 0,55 proc. (spadek z 0,73 proc.).

Głównie filmy i seriale emituje też naziemny TV 6 (Grupa Polsat Plus). W koncesji stacja ma jednak wpisany profil skierowany do dzieci, młodzieży i ich rodziców. W maju 2025 roku notowała średnio 1,68 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (rok do roku wzrost z 1,59 proc.) i 1,69 proc. w komercyjnej 16-59 (wzrost z 1,51 proc.).

Dane: Nielsen Media

Czytaj też: Słabszy początek drugiego sezonu talk-show Gessler. TVN liderem w grupie rozliczeniowej

(MNIE, 15.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.