Średnio 829 tys. widzów "Jednego z dziesięciu" w TVP 2

Najwięcej widzów program przyciągał w marcu - 952 tys. (screen: TVP VOD)
Teleturniej "Jeden z dziesięciu", prowadzony przez Tadeusza Sznuka, oglądało wiosną w TVP 2 średnio 829 tys. widzów.
Nowe odcinki można było śledzić od 5 marca do 3 czerwca w dni powszednie o 18.50. Stacja podczas emisji teleturnieju miała średnio 7,76 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 5,68 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów program przyciągał w marcu - 952 tys.
Dla porównania, w maju 2025 roku TVP 2 notował średnio 5,19 proc. w grupie 4+ i 3,72 proc. w 16-59.
Z kolei np. jesienią 2023 przed zmianą władz nadawcy teleturniej, wtedy nadawany w Jedynce, miał średnio 1,06 mln widzów.
Czytaj też: TVP 1 liderem oglądalności w 4+, a TVN w 16-59. W grupie ogólnej Republika wiceliderem
Ponadto, jak informuje biuro prasowe TVP, odcinki zimowo-wiosenne 2025 roku odnotowały w serwisie TVP VOD 49 proc. wzrostu oglądalności w porównaniu do odcinków zimowo-wiosennych 2024 roku.
TVP emituje teleturniej "Jeden z dziesięciu" od 1994 roku. Program jest oparty na brytyjskim formacie "Fifteen to One".
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 06.06.2025)
