Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Tylko część mediów wysłała dziennikarzy na Euro 2025 kobiet |  Ringier Axel Springer Polska  |  Oglądalność "Sprawy dla reportera"  |  Widownia "Rozmów nocą"  |  Sąd oddalił pozew komendantów  |  Województwo podkarpackie startuje z przetargiem  |  Lidl z kampanią  |  Awanse w agencji Big Picture  |  Warner Bros. Discovery kompletuje kierownictwo  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 06, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio 829 tys. widzów "Jednego z dziesięciu" w TVP 2

Najwięcej widzów program przyciągał w marcu - 952 tys. (screen: TVP VOD)

Teleturniej "Jeden z dziesięciu", prowadzony przez Tadeusza Sznuka, oglądało wiosną w TVP 2 średnio 829 tys. widzów.

Nowe odcinki można było śledzić od 5 marca do 3 czerwca w dni powszednie o 18.50. Stacja podczas emisji teleturnieju miała średnio 7,76 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ i 5,68 proc. w komercyjnej 16-59. Najwięcej widzów program przyciągał w marcu - 952 tys.

Dla porównania, w maju 2025 roku TVP 2 notował średnio 5,19 proc. w grupie 4+ i 3,72 proc. w 16-59.

Z kolei np. jesienią 2023 przed zmianą władz nadawcy teleturniej, wtedy nadawany w Jedynce, miał średnio 1,06 mln widzów.

Czytaj też: TVP 1 liderem oglądalności w 4+, a TVN w 16-59. W grupie ogólnej Republika wiceliderem

Ponadto, jak informuje biuro prasowe TVP, odcinki zimowo-wiosenne 2025 roku odnotowały w serwisie TVP VOD 49 proc. wzrostu oglądalności w porównaniu do odcinków zimowo-wiosennych 2024 roku.

TVP emituje teleturniej "Jeden z dziesięciu" od 1994 roku. Program jest oparty na brytyjskim formacie "Fifteen to One".

Dane: Nielsen Media.

(MNIE, 06.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.