DoubleVerify rozbudowuje polskie biuro, Hubert Świtalski awansuje
Hubert Świtalski - dotąd business director - awansował na stanowisko senior business directora (fot. materiały prasowe)
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, rozbudowuje swoje biuro w Polsce. Dołączyła do niego Aleksandra Szurek, która jako senior account manager będzie odpowiadała za operacyjną współpracę z partnerami firmy w Polsce i regionie.
Aleksandra Szurek zaczynała pracę w 2015 roku w firmie Kinguin, w branży gamingowej, finalnie pełniła funkcję affilite & partners managera. Przed dołączeniem do DoubleVerify spędziła sześć lat w Fandom, gdzie jako associate manager of ad operations zarządzała działaniami ad operations i programmatic operations na rynkach Europy, APAC, Kanady i LATAM, koordynując kampanie reklamowe i zarządzając nimi oraz optymalizując procesy programmatic. W Double Verify odpowiada m.in. za operacyjną współpracę z partnerami DV w Polsce i regionie.
Czytaj też: Marcin Bełza objął stanowisko CEO Walk Creative oraz COO Grupy Walk
Jednocześnie Hubert Świtalski – dotąd business director – awansował na stanowisko senior business directora. W nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój strategii współpracy z kluczowymi partnerami oraz umacnianie relacji z najważniejszymi klientami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
(AMS, 04.06.2025)










