Średnio 2,28 mln widzów śledziło w telewizji marsze poparcia dla kandydatów na prezydenta RP

W niedzielę w Warszawie odbyły się równolegle marsze zorganizowane przez sztaby Rafała Trzaskowskiego i Karola Nawrockiego (screen: Tvn24.pl)
Stacje informacyjne pokazujące w niedzielę marsze poparcia dla kandydatów na prezydenta RP oglądało średnio łącznie 2,28 mln widzów.
W pasmie 12-15.06 najwięcej oglądających miał TVN 24, który śledziło średnio 940 tys. widzów, przy udziale 12,28 proc. w grupie ogólnej 4+.
Czytaj też: Onet przeciwny procesom w trybie wyborczym, ale sprawa z Nawrockim jest szczególna
Dalej były:
- Republika – 817 tys. (10,68 proc.),
- TVP Info – 243 tys. (3,18 proc.),
- Polsat News – 178 tys. (2,33 proc.),
- wPolsce24 – 77 tys. (1,01 proc.)
- i Polsat News Polityka – 28 tys. (0,37 proc.).
Łącznie stacje pokazujące relacje z marszów miały 29,85 proc. udziału w grupie ogólnej 4+.
W niedzielę w Warszawie odbyły się równolegle marsze zorganizowane przez sztaby wyborcze Rafała Trzaskowskiego i Karola Nawrockiego.
Dane: Nielsen Media.
Czytaj też: Telewizje, radia i portale szykują wieczory wyborcze. TVN, Polsat, Republika, TVP...
(MNIE, 28.05.2025)
