Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 27, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki oglądalności piątkowej debaty prezydenckiej w 10 kanałach telewizyjnych

Ponadto debata ma 575 tys. wyświetleń na kanale TVP Info na YouTube (screen: YouTube/TVP Info)

Średnio 6,48 mln widzów oglądało w piątek debatę prezydencką z udziałem Rafała Trzaskowskiego i Karola Nawrockiego na dziesięciu antenach telewizyjnych.

Program rozpoczął się w piątek o 20 i trwał niemal dwie godziny.

Na podium TVP 1, TVN 24 i Republika

Moderatorem debaty prezydenckiej pomiędzy Rafałem Trzaskowskim a Karolem Nawrockim był dziennikarz "Super Expressu" Jacek Prusinowski.

Czytaj też: Eksperci i dziennikarze po piątkowej debacie: marginalizacja tradycyjnych mediów

Wyniki oglądalności na poszczególnych antenach prezentują się następująco:

  • W TVP 1 debatę oglądało 1,7 mln widzów (13,4 proc. udziału w grupie ogólnej 4+),
  • w TVP Info – 487 tys. (3,92 proc.),
  • w TVP Polonia – 162 tys. (1,3 proc.),
  • w TVN 24 – 1,6 mln (13,09 proc.),
  • w Polsat News – 459 tys. (3,69 proc.),
  • w Polsat News Polityka – 122 tys. (0,98 proc.),
  • w Wydarzeniach 24 – 384 tys. (3,09 proc.),
  • w Republice – 1,3 mln (10,23 proc.),
  • w TVC – 17 tys. (0,14 proc.)
  • i w stacji wPolsce24 – 273 tys. (2,19 proc.).

Łączny udział dziesięciu stacji transmitujących debatę w grupie ogólnej 4+ to 52,04 proc.

Debatę pokazały też Biznes24 i Pogoda24.TV. Oba kanały są monitorowane przez Nielsena, ale nie pod względem programowym. W pasmie 20-22 Pogoda24.TV miała średnio 1,8 tys. widzów, a Biznes24 – 24 tys.

Ponadto debata zanotowała też m.in. 575 tys. wyświetleń na kanale TVP Info na YouTubie, na kanale "Faktu" – 140 tys. (z komentarzami przed i po) i aż 2,2 mln na Kanale Zero (prawie ośmiogodzinny program z komentarzami).

Widownia rozmów Sławomira Mentzena

Z kolei czwartkowa rozmowa Sławomira Mentzena z Karolem Nawrockim miała średnio 1,6 mln widzów (o 13), a sobotnia z Rafałem Trzaskowskim – 3,6 mln (o 19). Dane obejmują wszystkie transmitujące je kanały informacyjne (TVN 24, Polsat News, Polsat News Polityka, TVP Info, wPolsce24 i Republika) i zostały opracowane przez ScreenLovers.

Czytaj też: Karol Nawrocki zapowiada pozew przeciwko Onetowi. Harłukowicz: "Obronimy każde słowo"

Na YouTubie Sławomira Mentzena pierwsza rozmowa ma 4,50 mln wyświetleń, a druga – 4,55 mln.

Przypomnijmy, że debata prezydencka, zorganizowana 12 maja przed pierwszą turą przez Telewizję Polską przy udziale TVN i Polsatu, miała średnio 6,38 mln widzów (dane dla ośmiu kanałów, w tym TVP 1, TVP Info, Polsat News, Republiki czy TVN 24).

W środę ma się odbyć debata Republiki na rynku w Końskich. Weźmie w niej udział Karol Nawrocki. Nie wiadomo, czy pojawi się tam Rafał Trzaskowski, który nie brał udziału w żadnej z debat Republiki przed pierwszą turą. Stacja zbiera od widzów pieniądze na organizację debaty. Na ten cel potrzebuje 200 tys. zł.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: W firmach bukmacherskich większe szanse na prezydenturę ma Karol Nawrocki

(MNIE, 27.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.