Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Maj 19, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora z kampanią wizerunkową "Mamy to!", promującą firmę jako grupę mediową nr 1

Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel (screen: YouTube/Agora S.A.)

Agora przygotowała kampanię wizerunkową "Mamy to!", promującą wyniki Mediapanelu, według których firma jest grupą mediową nr 1 w Polsce.

"Mamy to!" obejmuje radio, kino, prasę, internet i nośniki reklamy zewnętrznej. Koncepcja kreatywna kampanii powstała we współpracy z agencją Open. Za jej realizację odpowiada zespół komunikacji korporacyjnej Grupy Agora oraz zespół grafików "Wyborczej". Głosem kampanii został Kamil Baleja, dziennikarz Radia Zet.

Czytaj też: "GW" i Czuchnowski: Stanowski dostał 1,4 mln zł od rządu PiS za kampanię społeczną

Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codziennie dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców.

Dodatkowo zasięg Grupy Agora zwiększają marki prasowe oraz reklama kinowa.

Czytaj też: Ponad 200 naruszeń ciszy wyborczej. "Bazarek" forsował Karola Nawrockiego

(MAC, 19.05.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.